קבעתי איתו לדייט והוא עוד פעם ניסה לדחוף את חבר שלו ושאני אביא חברה מה נסגר?
קבענו לדייט לפני הרבה זמן והוא אמר לי להביא חברה ושהוא יביא חבר אמרתי לו שאני מעדיפה לבד ובסוף לא יצאנו וקבענו יופ אחר והוא עוד פעם אמר לי אותו דבר אני לא רוצה להכיר את חברים שלו הם לא משהו לא מבינה את זה למה הוא עושה את זה?