3 תשובות
:)
עדיף שלא תגיבי אין מה להגיב לזה פשוט תעשי לייק להודעה
עדיף שלא תגיבי אין מה להגיב לזה פשוט תעשי לייק להודעה
תגיבי גם אימוגי של לב בחזרה
חח ולב או משהו
באותו הנושא: