התחברות
הרשמה
יצאנו לדייט ראשון אתמול , הוא גר בטבריה ואני בקוסריה . הוא אמר שאני אסע אליו והוא יחכה לי מחוץ לתחנת רכבת עם חבר שלו.
כי יש לחבר רישיון- נראלכם הוא בעניין שלי? כי עכשיו הוא רשם לי שהוא חולה ושניפגש יום אחר
4 בינואר 2020, 17:07
הפעם הראשונה
התחלות
נסיעה
2 תשובות
אולי אי אפשר לדעת
ק
קרונוס
הוא חולה
מותר לו לבטל כי הוא לא מרגיש טוב
N
Nasty Bitch.
באותו הנושא:
יצאנו אתמול לדייט ראשון
יצאנו לדייט ראשון אני וחבר שלי והתחבקנו זה בסדר אני בת 15 הוא 17?
אם אתמול יצאנו לדייט ראשון והיה טוב לשנינו ואני רוצה להזמין לדייט שני. מתי כדאי ולאן לקחת אותה?
יצאנו לדייט ראשון ואחריו הוא שלח לי הודעה פירוט:
קיבלתי היום בבוקר וכואבת לי הבטן, עכשיו, אתמול הייתי אמורה לצאת לדייט ובסוף לא יצאנו כי
יצאנו אתמול לדייט ראשון והיה מושלם, החזקנו ידיים והתנשקנו. קמתי בבוקר, נכסתי לווצאפ ופתאום אני לא רואה את התמונה שלו!
אתמול יצאנו לדייט והוא לא שלח הודעה
הכרנו לפני שבועיים, יצאנו לדייט אתמול, כתבתי לו מה קורה ואיזשהי בדיחה ומסנן אותי כמה 4 שעות
אתמול יצאתי עם מישהו לדייט ראשון, איך לדעת אם מצאתי חן בעיניו או לא?
אתמול היה לי דייט ראשון ובסוף הדייט הזמנתי חשבון והיא יושבת לא עסה שום תנועה
הכרתי כאן מישהוא לפני כמה שנים, יצאנו לדייט ואחרי זה נפרדתי ממנו המשך בשאלה