התחברות
הרשמה
לפני שארצות הברית היתה קיימת איזה מדינה היתה הכי טובה?
4 בינואר 2020, 17:01
ארה"ב
תשובה אחת
לא היתה מדינה הכי טובה בקשר לאימפריה היו 2
בריטניה וצרפת גם ארה"ב לא הכי טובה היא מעצמה
ק
קרונוס
באותו הנושא:
מה לדעתכם היה קורה אם היטלר ימח שמו- היה מנצח?- וארצות הברית לא היתה באה ועוזרת לנו? זה ממש מעניין אותי..
אני יהודי מארצות הברית בן 18 האם כדאי לי לעלות לארץ? המשפחה שלי בארצות הברית ושמעתי שיש אצלכם מלא מלחמות...
אי פעם היתה בארצות הברית נשיאה אישה?
מה אתם חושבים שהיו עושים לכרמל מעודה אם היא היתה בארצות הברית?
למה סרטי מארוול יוצאים לארץ לפני שהם יוצאים בארצות הברית???
למה סרטי מארוול יוצאים לארץ לפני שהם יוצאים בארצות הברית.
למה אנחנו קוראים לארצות הברית ארצות הברית?
ידעתם שהיום לפני 74 שנים ארצות הברית זרקה פצצת אטום על הירושימה?
אם אמא שלי בהריון, ואז תלך לטיול בארצות הברית ובמקרה תלד אותי שם, ואחרי הלידה נחזור לארץ, אני אחשב תושבת ארצות הברית?
אח שלי טס לארצות הברית לפני מספר ימים. אתמול בשעה 14:45 לפי שעון ארצות הברית המטוס המריא לכיוון ישראל.
מי היה נשיא ארצות הברית לפני 30 שנה?