11 תשובות
אני אישית לא
לא, כי למה לי.
אני מאמינה באלירן סבאג
אין לי שום סיבה לאמין שהעולם שטוח, זאת סתם אמונה דתית קיצונית שסותרת את גודלו של היקום
אני לא בטוחה אם אני מאמינה לזה או לא אבל ראיתי סרטון ארוך שעשו ניסוי
הם כיוונו לייזר באורך של כמה מטרים (אני חושבת) לאורך האדמה
המטרה הייתה לבדוק אם הלייזר מתחיל להתעקם ככל שיתקדמו (במידה וכדור הארץ באמת עגול הלייזר אמור להתעקם קצת לקבלת צורה עגלגלית)
התוצאות הם שהם התקדמו ועדיין הלייזר לא התעקם או שינה צורה. הוא נשאר ישר לכל האורך
מה שאומר שהצורה של כדור הארץ שטוחה
שוב אני לא בטוחה אם אני מאמינה לזה או לא זה פשוט חתיכת מידע שאספתי
הם כיוונו לייזר באורך של כמה מטרים (אני חושבת) לאורך האדמה
המטרה הייתה לבדוק אם הלייזר מתחיל להתעקם ככל שיתקדמו (במידה וכדור הארץ באמת עגול הלייזר אמור להתעקם קצת לקבלת צורה עגלגלית)
התוצאות הם שהם התקדמו ועדיין הלייזר לא התעקם או שינה צורה. הוא נשאר ישר לכל האורך
מה שאומר שהצורה של כדור הארץ שטוחה
שוב אני לא בטוחה אם אני מאמינה לזה או לא זה פשוט חתיכת מידע שאספתי
אנונימית
ל "shit_"
אין דבר בדת שאומר אם כדור הארץ הוא שטוח או לא ואנשים מאמינים לא חושבים כך בכלל
תבדקי את הדעות שלך שוב ^
אין דבר בדת שאומר אם כדור הארץ הוא שטוח או לא ואנשים מאמינים לא חושבים כך בכלל
תבדקי את הדעות שלך שוב ^
אנונימית
אני אישית לא
אבל לא פוסל
אבל לא פוסל
זה שטויות במיץ יש לנו הוכחות שהעולם עגול מה עוד אתם רוצים? זה פשוט מטופש אנשים יאמינו לישות חסרת כל ביסוס כמו אלוהים ויעשו כדבריו כביכול אבל כשיש תמונות הוכחות מדעיות אז לאא זה הכל קונספירציות
יש הוכחות שהוא עגול, ליטרלי לייב של נסא ביוטיוב על החלל שרואים שהוא עגול ומה לא, יש אנשים שמאמינים לזה לא יודע למה, אני לא
העולם שטוח חברים יקרים וכל התמונות שנאסה מראים מפוברקות מים לא מתקמרים חוק השני של תרמודינמיקה אין חלל והכוכבים השמש והירח נמצאים פה יש רקיע מעלינו שאי אפשר לפרוץ אותו פתחו בראשית פרק א
אנונימי
המים לא מתקמרים אבל הקרקע שעליה הם נמצאים מתקמרת...