3 תשובות
תלוי מה יש לי במהלך השבוע שאחרי, אני בדרך כלל בטלפון, עם המשפחה, ולומדת
לומדת.
טלוויזיה, חברה הכי טובה ולפעמים גם הולכים עם המשפחה לאיזה מסעדה או לים
באותו הנושא: