3 תשובות
תלוי מה יש לי במהלך השבוע שאחרי, אני בדרך כלל בטלפון, עם המשפחה, ולומדת
לומדת.
טלוויזיה, חברה הכי טובה ולפעמים גם הולכים עם המשפחה לאיזה מסעדה או לים