6 תשובות
שעווה
אל תגלחי
ואם יש לך אפשרות תעשי לייזר
סכין גילוח או שעווה
כל הגוף אך ן רק בשעווה מניסיון
אני התחלתי להוריד שיער בגיל 11-12 בערך וזה היה עם שעווה..
כרגע אני בת 16 אין לי עצבים לשעווה חוץ מבבית שחי..
אז אני מגלחת או עם סבון שזה הדרך הכי פשוטה או דרך אלוהית שגיליתי עליה לא מזמן והגוף שלך יהיה חלק כמו תחת של תינוק זה עם שמן זית, את פשוט מורחת את השמן על הגוף ומגלחת.
אם אלו הפעמים הראשונות שלך אני ממליצה על שעווה.
מקווה שעזרתי :)
מתי שמרגיש לך וכן אם עדיין לא התחלת את בגיל פשוט מושלם להתחיל לייזר ושזה ישמר לך לכמה שנים טובות ,תתחילי לייזר ותהיי פשוט מאושרת