6 תשובות
קתרין חיים קשים עברה יותר מכולם ונחשבת לכלבה
וקלאוס לא אין היגיון בסדרה
אנונימית
קלאוס הוא פשוט מדהים והדמות שלו כל כך מעניינת
קלאוס -מרוב כל הקושי והקשיים ודעות שלו הוא נחשב להכי חזק ,הוא מסמל לי לחיים הקשים שתמיד יש קשיים ובסופו של דבר מצליחים אם רוצים משהו.
בקיצור אני מאוהבת בט
בוני, אמנם היא לא הדמות האהובה עליי אבל אני. כי מעריך אותה שם
היא חושבת על כולם, היא אכלה שם הכי הרבה חרא, היא תמיד נפגעה, אבל היא עשתה את זה רק בשביל אחרים
תמיד חושבת על אחרים, שיהיה להם טוב, לא על עצמה
סטפן- בגלל שהוא הקריב כל כך הרבה בשביל אנשים שאהב אפילו את האושר של עצמו כמו שסימנו אותו במקום את דיימון וסטפן היה צריך לברוח וזה לא הפעם הראשונה שהציל את דיימון וכמו הפעם הזאתי שיצא למסע הריגות עם קלאוס בגלל אלנה וגרם לקלאוס שהיא מתה שלא יפגע בה והפעם שהציל את התאומות של אלריק וקרוליין ובתמורה הפך להיות המשרת של השטן ושהקריב את דיימון בפעם האחרונה בשביל שהוא יכול לחיות עם אלנה באושר אחריי שהוא התחתן אם קרוליין ויכל לחיות המון שנים מאושרים הוא בחר לתת לדיימון לחיות אני מעריכה כל כך את כל ההקרבות שהוא עשה בשביל אנשים שחשובים לו יש לו לב טוב ומתחשב כל כך בגלל זה אני מעריכה אותו.
*שהקריב את עצמו