6 תשובות
כי זו מדינה דיקטטורית הם לא יכולים לבחור כלום ולא לעשות כלום
שואל השאלה:
אז מה, יש להם כוח ורוב ותכלס הוא דיי אחד והרבה שונאים אותו.. אם הם התנגדו ביחד ויבחרו לצאת נגדו יש להם סיכוי ענק להתחיל חיים חדשים
אז מה, יש להם כוח ורוב ותכלס הוא דיי אחד והרבה שונאים אותו.. אם הם התנגדו ביחד ויבחרו לצאת נגדו יש להם סיכוי ענק להתחיל חיים חדשים
אנונימית
כי הם לא יודעים איך העולם בחוץ, רובם חושבים שהמדינה שלהם הכי טובה בעולם
מסיבה אחת גדולה ופשוטה פחד
טוב לא כול כך פשוטה הם מפחדים ממנו לא משנה אפילו שהוא הרוב הם מפחדים ממנו הוא מסוגל להעלים משפחות מבלי שכול השאר ידעו להרוג או להשפיל אותם בציבור
וגם כי הם לא יודעים מה קורה מסביב זו מדינה סגורה והם לא יודעים מה קורה בעולם בחוץ
טוב לא כול כך פשוטה הם מפחדים ממנו לא משנה אפילו שהוא הרוב הם מפחדים ממנו הוא מסוגל להעלים משפחות מבלי שכול השאר ידעו להרוג או להשפיל אותם בציבור
וגם כי הם לא יודעים מה קורה מסביב זו מדינה סגורה והם לא יודעים מה קורה בעולם בחוץ
ליטרלי זה דיקטטורה תפתחי גוגל מאמי
יש באסייה פתגם שאומר "כמו לזרוק ביצים על קיר מאבן" בכוונה שלא משנה כמה תקריב הקיר מאבן עדיין יעמוד.
אנשים לא רוצים למות סתם, הם רוצים לחיות, גם אם זה בצורה מצומצמת מאוד, גם אם זה דורש הקרבות קטנות ושוחדים וזה מה שהם מנסים לעשות בצפון קוריאה. זה לא שהם יכולים להתארגן בקלות בלי שיתפסו אותם, או לעמוד למול הצבא הגדול. גם אם הם עם אחד, ברגע שהחייל לא ירה במי שרץ למולו, הראש של החייל יהיה מתחת לגיליוטינה. חוץ מזה שהבנתי שחיילים מקבלים שם יחס מאוד טוב כדי לעודד אותם לציית.
אנשים לא רוצים למות סתם, הם רוצים לחיות, גם אם זה בצורה מצומצמת מאוד, גם אם זה דורש הקרבות קטנות ושוחדים וזה מה שהם מנסים לעשות בצפון קוריאה. זה לא שהם יכולים להתארגן בקלות בלי שיתפסו אותם, או לעמוד למול הצבא הגדול. גם אם הם עם אחד, ברגע שהחייל לא ירה במי שרץ למולו, הראש של החייל יהיה מתחת לגיליוטינה. חוץ מזה שהבנתי שחיילים מקבלים שם יחס מאוד טוב כדי לעודד אותם לציית.
אנונימי
באותו הנושא: