14 תשובות
אהה זה חנות שעושה משלוחים?
שואל השאלה:
ואני תמיד קונה שם אז לא הבנתי מה הבעיה הייתה ואבא שלי אמר שזה ממש זלזול בלקוחוץ
ואני תמיד קונה שם אז לא הבנתי מה הבעיה הייתה ואבא שלי אמר שזה ממש זלזול בלקוחוץ
אנונימית
שואל השאלה:
כן הם עושים משלוחים ואבא שלי ביקש שיעשו לי כפיצוי והם אמרו שזה יעלה כסף
כן הם עושים משלוחים ואבא שלי ביקש שיעשו לי כפיצוי והם אמרו שזה יעלה כסף
אנונימית
אם זה חנות שעושה משלוחים בקבוע ולא סתם חנות אז כן הם צריכים להביא לך עד הבית.
שואל השאלה:
כן אז לא הבנתי מה הם התחילו לריב איתו זה היה ממש לא נעים בסך הכל אבא שלי ביקש משהו לגיטימי לדעתי
כן אז לא הבנתי מה הם התחילו לריב איתו זה היה ממש לא נעים בסך הכל אבא שלי ביקש משהו לגיטימי לדעתי
אנונימית
אבא שלך , אבל אני חושבת שבקטע של התשלום משלוח אז הם צודקים.
לדעתי אבא שלך צודק,כאילו הם לא אשמים שהמוצר פגום אבל בתור אחד שעבד בכמה חנויות אני יודע שלרוב אם הביאו ללקוח מוצר פגום צריך לפצות אותו או באותו מוצר חדש או בזיכוי כספי(אצלנו תיקונים פחות תפס)והחנות מקבלת החזר על כל הפגומים אז זה לא כזה משנה אני לא יודע לגבי משלוחים כי אצלנו לא עשו אבל אם הם כבר עושים משלוחים מה הבעיה שלהם לעשות גם לכם?
וגם מה הבעיה בכלל לתת תיק חדש אם הספק מחזיר להם
מוזר
וגם מה הבעיה בכלל לתת תיק חדש אם הספק מחזיר להם
מוזר
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו קניתי מהם נעליים וביקשתי מידה מסויימת והם הביאו לי בטעות מידה יותר ועכשיו שוב אני צריכה לנסוע לשם ולהחליף
עכשיו קניתי מהם נעליים וביקשתי מידה מסויימת והם הביאו לי בטעות מידה יותר ועכשיו שוב אני צריכה לנסוע לשם ולהחליף
אנונימית
שואל השאלה:
וזה גם חנות במקום בעייתי אז כל פעם זה מונית 50 שקל כי אין שם חנייה אז לא מבינה מה כאב להם לתת לי משלוח בחינם שזה רק רבע שעה מהחנות והם עושים משלוחים לכולם והם אפילו לא רצו לתת לי חדש או להחליף לתיק אחר מה הסיפור שלהם
וזה גם חנות במקום בעייתי אז כל פעם זה מונית 50 שקל כי אין שם חנייה אז לא מבינה מה כאב להם לתת לי משלוח בחינם שזה רק רבע שעה מהחנות והם עושים משלוחים לכולם והם אפילו לא רצו לתת לי חדש או להחליף לתיק אחר מה הסיפור שלהם
אנונימית
לא מבין איך החנות הזאת מחזיקה מעמד,תראו נגיד בקניות באינטרנט,יצא לי לקנות כמה פעמים דברים שלא היו בדיוק כמו בתמונות או שהגיעו פגומים ותוך פחות מיומיים קיבלתי עליהם החזר כספי ועוד המוצר נשאר אצלי אז חוץ מהעניין של הזמן שלוקח לדברים להגיע זה יותר משתלם כבר להזמין באינטרנט,אני אישית ממליץ לך לקנות באינטרנט וגם בבגדים את יכולה למדוד בארץ ואז להזמין לפי המידה שמתאימה לך
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל קניתי מותגים לא סתם בגדים
כן אבל קניתי מותגים לא סתם בגדים
אנונימית
שואל השאלה:
לדעתי אבא שלי צודק כי באמת קניתי במלא כסף תיק והביאו לי אותו פגום אז לפחות שיפצו אותי במשלוח שהם במילא תמיד עושים וזה כלום זמן מהם
לדעתי אבא שלי צודק כי באמת קניתי במלא כסף תיק והביאו לי אותו פגום אז לפחות שיפצו אותי במשלוח שהם במילא תמיד עושים וזה כלום זמן מהם
אנונימית
לדעתי הם לא צריכים לשלוח לכם אותו עד הבית אבל כן צריכים להחליף את התיק.
אבא שלך זה ממש חוצפה לדעתי
באותו הנושא: