5 תשובות
כן צריך לפתוח שם "תביעה" להגיד שעבר הזמן ולא קיבלת. אני גם מחכה למשלוחים עוד מתחילת אוקטובר למרות שרשום שהם יצאו בסוף אוקטובר מסין
D.N
לא צריך לכתוב להם שלא קיבלת אבל תחכי כמה ימים אחרי שזה כותב שזה מגיע כי בדרך כלל זה מגיע רק לארץ כשהם כותבים את זה ולא לבית
שואל השאלה:
פתחתי "מחלוקת" וסימנתי שלא הגיע לי החבילה וזה כתב לי " לאחר בדיקה מידע , החבילה הגיע בבית מרכז
היא במעבר בינלאומי מיון כיום .
שכן החבילה שלך הוא עדיין הגנה בזמן,אנא להיות סבלני ולחכות
( זתאומרת שזה לא נתנת לי לפחות מחלוקת)
אנונימית
אמרת שנשארו עוד כמה ימים תפתחי מחלוקת עוד כמה ימים אם זה לא יגיע עד אז
גם לי קרה. פתחתי מחלוקת. כתוב לי שהחבילה הגיעה לארץ (כנראה מעוכב במכס) מחכה שישלחו לי הודעה לבוא לאסוף את החבילה. המחלוקת עדיין פתוחה במידה ולא אקבל...