7 תשובות
החיים אף פעם לא יהיו מושלמים אבל אתה יכול להיות שמח איתם
וכשתהיה לך חבר אולי תהיה יותר שמח
שואל השאלה:
למה לא ?
אנונימי
כולנו שווים מה אתה מבדיל תגיד לי
לא
אנונימית
אני גם שווה
לא.
אבל זה יגרום לך להיות יותר חיובי ועם יותר מצב רוח
לא