התחברות
הרשמה
מישהוא רשם לי My phones at 4 gtg מה זה אומר ?!
3 בינואר 2020, 01:48
מה זה
2 תשובות
הפלאפון שלו על 4% והוא חייב ללכת.
.
.Marco
אם הבנתי נכון שהפלאפון שלו על 4% סוללה אז הוא צריך ללכת.
מ
מטטרון
באותו הנושא:
אם מישהוא יהודי אוכל חזיר, זה אומר שהוא אתאיסט?
אתם אומרים מישהו/מישהי או מישהוא/מישהיא?
מישהוא מחול רשם לי "i'm gucci" מה זה אומר?
אם מישהוא היה שואל אותכם מה התעודת זהות שלכם הייתם אומרים לו ?
מה זה אומר מישהוא עם אופי טוב ?
אם ההיתם יכולים להחזיר מישהוא משמעותי מהעבר שלכם אליכם לחיים (אין הכוונה רק למישהוא שנפטר) מה ההיתם אומרים לו/לה?
היי, מישהוא יכול להסביר לי בתגובות מה אומר הסמל יין-יאנג? קראתי בוויקיפדיה אבל לא ממש הבנתי מישהוא יכול להסבי בתגובות במילים שלו?
אם מישהוא כל הזמן רוצה להחזיק לי יד, מה זה אומר?
זה קורה לכם שאתם אומרים למישהוא משהוא ואז הוא אומר מה ואז אתם אומרים משהוא אחר..?
היי, חלמתי חלום שאני רבה מכות ממש רציניות עם איזה ילדה אחת מהשכבה שלי (מישהיא שאני לא אוהבת) מישהוא יודע מה זה אומר (לפרש לי את החלום?) תודה לעונים
מישהוא יודע איך אומרים באנגלית "עיבוד שבבים"