3 תשובות
שואל השאלה:
אני לא אוכלת דגים אני צמחונית בגלל שאני מרחמת על החיות ואני אלרגית לאגוזים ושקדים ואני פשוט לא מסוגלת לאכול חיות זה עושה לי רע
אני לא אוכלת דגים אני צמחונית בגלל שאני מרחמת על החיות ואני אלרגית לאגוזים ושקדים ואני פשוט לא מסוגלת לאכול חיות זה עושה לי רע
אנונימית
באמת כדאי שתפסיקי להיות צמחונית..
אבל צמחונים לא אוכלים בשר אז עדיין תאכלי דגים ותאכלי אגוזים ושקדים ומכל אבות המזון
אבל צמחונים לא אוכלים בשר אז עדיין תאכלי דגים ותאכלי אגוזים ושקדים ומכל אבות המזון
אולי את אנמית לכי תבדקי את זה
באותו הנושא: