4 תשובות
אוקיי קראתי את ההמשך זה לא הליקובקטר וצריך ללכת לרופא לבדוק את זה
בעיקרון הקיבה נמצאת בצד שמאל למעלה, יכול להיות שזה משהו שם- יכול להיות שזה הליקובקטר או משהו וצריך לקחת נגד זה תרופות, חשוב ללכת לרופא שיאבחן בדיוק מה זה ויוכל לטפל במה שיש
שואל השאלה:
זה ככה יותר מחודשיים
זה קרה לי
אולי נתפס
תשכבי ושימי כרית חימום עם זה לא נפסק לכי לרופא
באותו הנושא: