4 תשובות
אוקיי קראתי את ההמשך זה לא הליקובקטר וצריך ללכת לרופא לבדוק את זה
בעיקרון הקיבה נמצאת בצד שמאל למעלה, יכול להיות שזה משהו שם- יכול להיות שזה הליקובקטר או משהו וצריך לקחת נגד זה תרופות, חשוב ללכת לרופא שיאבחן בדיוק מה זה ויוכל לטפל במה שיש
שואל השאלה:
זה ככה יותר מחודשיים
זה ככה יותר מחודשיים
זה קרה לי
אולי נתפס
תשכבי ושימי כרית חימום עם זה לא נפסק לכי לרופא
אולי נתפס
תשכבי ושימי כרית חימום עם זה לא נפסק לכי לרופא
באותו הנושא: