6 תשובות
מאוד מאוד קר
שואל השאלה:
באסה
בא לי ללכת לחשוב קצת
באסה
בא לי ללכת לחשוב קצת
אנונימית
לכיי
תלבשי דברים חמים פשוט
תלבשי דברים חמים פשוט
קר עכשיו אבל אים את מרגישה שאת חייבת את זה אז אולי תילבשי משהו חם.
מכירה את ההרגשה.
מכירה את ההרגשה.
שואל השאלה:
^^תודה
^^תודה
אנונימית
בטעות.
באותו הנושא: