4 תשובות
לא
לא כדאי
לא מומלץ, תהליך ההחלמה יהיה ארוך יותר אם תעמיסי על עצמך.
שואל השאלה:
אין לי ככ ברירה
פשוט זה אימון של שלוש בנות ואחת מחברות שלי לא באה כי היא שכחה ולא נעים לי לבטל בדקה האחרונה..
אןלי אבקש ממנה שתקל עלי קצת היום?
אנונימית