4 תשובות
עריכה: 120 זה בסדר יכול להיות באותו רגע היה לך גבוה. הכח בסדר
90 130
90 130
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי 120 ואמרו לי שזה גבוה למה??
יש לי 120 ואמרו לי שזה גבוה למה??
אנונימית
110-130/70-80
הערכים הנורמלים במבוגר
90-140 לד סיסטולי
60-90 לחץ דם דיאסטולי.
הלד שלך לא גבוה . יכול להיות שיחסית ללד הרגיל שיש לך זה היה גבוה..
90-140 לד סיסטולי
60-90 לחץ דם דיאסטולי.
הלד שלך לא גבוה . יכול להיות שיחסית ללד הרגיל שיש לך זה היה גבוה..
באותו הנושא: