התחברות
הרשמה
מה לרשום למישהו שנפגשתי איתו אתמול לדייט ראשון?
2 בינואר 2020, 15:09
נשיקה צרפתית
התאהבות
בילויים
תשובה אחת
מה ניש כפרונה
איך איתך
י
יוֹנָה
באותו הנושא:
למה שנפגשתי איתו הוא קרא לי מטומטמת הרבה פעמים?
ילד שנפגשתי איתו פעם אחת בבאולינג הציע לי לצאת איתו שוב רק שנינו.. הוא ממש חמוד אבל אני לא יודעת איך להגיד לאמא שלי
זה הגיוני להתגעגע למישהו מהאתר שנפגשתי איתו?
מוזר לרשום סתם ככה "היי" למישהו שדיברתי איתו אתמול ולא דיברנו מאז והוא לא מחובר..?
למישהו יש משפט מצחיק לרשום על פלקט למישהי שחוזרת מחול ולחכות איתו בשדה תעופה?
זה בסדר ככה לרשום למישהו שאני רוצה לנתק איתו קשר?
מה לרשום למישהו שלא דיברתי איתו הרבה זמן?
איך אפשר לדעת אם למישהו יש חברה? מבלי לשאול אותו ומבלי שנפגשתי איתו
אתמול שנפגשתי איתו
מה אפשר לרשום למישהו שאני בריב איתו
זה מוזר לרשום למישהי שאני מדברת איתה רק 3 ימים ''סליחה שלא עניתי''?