96 תשובות
מה זה הריבים האלה?
אתם בכיתה ד כאילו?
אתם בכיתה ד כאילו?
בני כמה אתם?
שניכם ילדותיים
שואל השאלה:
לא מה קשור כיתה ד? בני 18 עוד מעט.
לא מה קשור כיתה ד? בני 18 עוד מעט.
אנונימי
אתה צודק!
החברה שלך נשמעת בחורה בלי כבוד וזה ממש לא מכבד
כן, להיפרד ממנה, מגיע לך מישהי שתאהב אותך באמת, מישהי שלא הייתה עושה דבר כזה בחיים והייתה לוקחת את האשמה עליה ולא עלייך בחיים.
עריכה: חשבתי על זה קצת... חושבת שקודם תדבר איתה על זה ותבין את הסיבה.
החברה שלך נשמעת בחורה בלי כבוד וזה ממש לא מכבד
כן, להיפרד ממנה, מגיע לך מישהי שתאהב אותך באמת, מישהי שלא הייתה עושה דבר כזה בחיים והייתה לוקחת את האשמה עליה ולא עלייך בחיים.
עריכה: חשבתי על זה קצת... חושבת שקודם תדבר איתה על זה ותבין את הסיבה.
אתה צודק בהרגשה שלך זה ממש לא בסדר להפיל אשמה על אחרים ועוד לצעוק ולגרום לך בושה..
הבנתי שהיא רצתה לא להתבייש אבל עדיין זה לא בסדר..
היא יכלה לשתוק ולא להגיד כלום
הבנתי שהיא רצתה לא להתבייש אבל עדיין זה לא בסדר..
היא יכלה לשתוק ולא להגיד כלום
אנונימית
אני בת 15 קטינה ואני לא נכנסת לסוג מריבות האלה.
שניכם צריכים להתבגר
שניכם צריכים להתבגר
שואל השאלה:
למה אני ילדותי? מה עשיתי? כולה אמרתי לה שהיא מטורפת ושהיא עשתה דבר שצריך להיפרד ממנה. מה ילדותי בזה?
למה אני ילדותי? מה עשיתי? כולה אמרתי לה שהיא מטורפת ושהיא עשתה דבר שצריך להיפרד ממנה. מה ילדותי בזה?
אנונימי
כל הסיטואציה עצמה היא ילדותית,
אז מה אם היא אמרה שזה היית אתה, תהיה גנטלמן.
אז מה אם היא אמרה שזה היית אתה, תהיה גנטלמן.
שואל השאלה:
קומיקאית, היית לוקחת על עצמך ואומרת שזאת את אם מישהו היה תוקע לידך? לא נכון? אז למה אני כן צריך?
קומיקאית, היית לוקחת על עצמך ואומרת שזאת את אם מישהו היה תוקע לידך? לא נכון? אז למה אני כן צריך?
אנונימי
אני לא חושבת שזה בסדר מה שהיא עשתה אבל תדבר איתה על זה, על מה מפריע לך ותראה לאן זה מוביל
לא חושבת שכדאי ישר להיפרד בגלל דבר כזה..
לא חושבת שכדאי ישר להיפרד בגלל דבר כזה..
שואל השאלה:
אנונימית, אם הוא היה מאשים אותי ברמה של כמו שהיה שכולם צועקים ומשפילים אז כן הייתי אומר לו או שתספר ותגיד את האמת או שאנחנו כבר לא חברים. חברים לא עושים כאלה דברים.
אנונימית, אם הוא היה מאשים אותי ברמה של כמו שהיה שכולם צועקים ומשפילים אז כן הייתי אומר לו או שתספר ותגיד את האמת או שאנחנו כבר לא חברים. חברים לא עושים כאלה דברים.
אנונימי
לא הייתי לוקחת על עצמי אבל הייתי מתעלמת.
נו באמת בגלל זה להיפרד?!
זה באמת נורא ילדותי.
נו באמת בגלל זה להיפרד?!
זה באמת נורא ילדותי.
שואל השאלה:
mayaai דיברתי איתה מבחינתה היא רוצה אני אהיה הגבר ויראה לה שאני אוהב אותה ויגיד שזה אני כדי שלא יחשבו שבנות תוקעות נאדים כי זה לא מתאים.
mayaai דיברתי איתה מבחינתה היא רוצה אני אהיה הגבר ויראה לה שאני אוהב אותה ויגיד שזה אני כדי שלא יחשבו שבנות תוקעות נאדים כי זה לא מתאים.
אנונימי
שואל השאלה:
קומיקאית תחשבי שכולם מעליבים ומשפילים אותך כי האשימו אותך בנאד שלא את עשית אותו אלא חברה שלך.
אנונימית זה לא הקטע שהיא הפליצה למדי זה הקטע שהיא האשימה אותי ועשתה פאדיחות וכל החברים והידידות העליבו אותי שם בגלל זה.
קומיקאית תחשבי שכולם מעליבים ומשפילים אותך כי האשימו אותך בנאד שלא את עשית אותו אלא חברה שלך.
אנונימית זה לא הקטע שהיא הפליצה למדי זה הקטע שהיא האשימה אותי ועשתה פאדיחות וכל החברים והידידות העליבו אותי שם בגלל זה.
אנונימי
למה נכנסת בסיטואציה של להמשיך לדבר על זה בכל מקרה??
אמרה שהפלצת? דיי תתקדם תגיד לכולם לא זה לא היית אתה ודיי
בגלל זה להיפרד??
אמרה שהפלצת? דיי תתקדם תגיד לכולם לא זה לא היית אתה ודיי
בגלל זה להיפרד??
זה עצוב שזה הנושא שיחה היחיד שלכם, פלוץ.
שואל השאלה:
כולם עכשיו כזה אומרים לי הנאשם שעשית אתה דפוק אתה מסריח מספרים בדיחות על זה. זה ממש לא כיף.
אמרתי לה שלפחות תגיד שזאת היא וזהו והיא לא רוצה היא צוחקת עם כולם .
כולם עכשיו כזה אומרים לי הנאשם שעשית אתה דפוק אתה מסריח מספרים בדיחות על זה. זה ממש לא כיף.
אמרתי לה שלפחות תגיד שזאת היא וזהו והיא לא רוצה היא צוחקת עם כולם .
אנונימי
שואל השאלה:
קומיקאית וכל הבנות, מעניין אותי אם היו מאשימים אותכם מה הייתן עושות? נראה שהייתן הולכות לבכות ולא מדברות אם אותו אחד.
קומיקאית וכל הבנות, מעניין אותי אם היו מאשימים אותכם מה הייתן עושות? נראה שהייתן הולכות לבכות ולא מדברות אם אותו אחד.
אנונימי
זאת התנהגות ממש ילדותית, אבל לא הייתי קופצת להיפרד על זה. זה נשמע שיש עוד דברים בה שמפריעים לך, או שאתם פשוט לא הרבה זמן ביחד?
לדעתי תדבר איתה על זה ברצינות פנים מול פנים, לבד. תגיד לה שזה היה משהו שממש לא במקום וזה השפיל אותך מולם גם אם היא עשתה את זה בצחוק. אם היא לא מוכנה לקחת אחריות על זה או לקחת את זה ברצינות זה אומר שהיא לא ממש מכבדת את הרגשות שלך. ועל זה - יש סיבה לחשוב להיפרד.
לדעתי תדבר איתה על זה ברצינות פנים מול פנים, לבד. תגיד לה שזה היה משהו שממש לא במקום וזה השפיל אותך מולם גם אם היא עשתה את זה בצחוק. אם היא לא מוכנה לקחת אחריות על זה או לקחת את זה ברצינות זה אומר שהיא לא ממש מכבדת את הרגשות שלך. ועל זה - יש סיבה לחשוב להיפרד.
תקשיב, זה ללא היה בסדר זה נכון, אבל היא כנראה קצת נכנסה לפאניקה ואמרה ממשהו מהר. אני באמת חושבת שזה מרגיש יותר מביך לבת מאשר לבן, זה כאילו לא "ליידי לייק". תנסה לקחת אתזה בקלילות, אתה יכול לצחוק על זהבעצמך, זה הכל עניין של נקודת מבט. חוץ מזה עוד מעט כולם ישכחו מהעיניין הזה בכל מקרה, וגם אם לא זה עניין כזה קטן. פשוט תשים פס. אם אתה שואל אותי זה מטופש להיפרד בגלל כזה דבר קטן, אבל אלה החיים שלך. :)
תן לה את זה מה אכפת לך
הייתי רוצה את זה מחבר שלי
הייתי רוצה את זה מחבר שלי
זה לא מכבד בשיט...
אם היא באמת הייתה אוהבת אותך והיה אכפת לך ממך היא לא הייתה עושה את זה...
לדעתי כדאי לך לדבר איתה על זה לפני שתעשה משהו שאולי תתחרט עליו
אם היא באמת הייתה אוהבת אותך והיה אכפת לך ממך היא לא הייתה עושה את זה...
לדעתי כדאי לך לדבר איתה על זה לפני שתעשה משהו שאולי תתחרט עליו
וואי אני לא מפסיקה לצחוק .כמה טמטום.
ועכשיו ברצינות: שניכם מתנהגים כמו ילדים קטנים..קחו את עצמכם בידיים ותתבגרו!! על מה אתם נפרדים? על פלוץ ..?! נו באמת...פלוץ זה דבר טבעי..ומה זה משנה מי הפליץ ?!! פשוט מבליגים ו ממשיכים הלאה...נו באמת..אתם לא ילדים בגן. תתבגרו.
ועכשיו ברצינות: שניכם מתנהגים כמו ילדים קטנים..קחו את עצמכם בידיים ותתבגרו!! על מה אתם נפרדים? על פלוץ ..?! נו באמת...פלוץ זה דבר טבעי..ומה זה משנה מי הפליץ ?!! פשוט מבליגים ו ממשיכים הלאה...נו באמת..אתם לא ילדים בגן. תתבגרו.
וכשכתבת שהיא עשתה משהו נוראי חשבתי שהיא בגדה בך או משהו..הלחצת..תהיה בריא חביבי.
למה אתם רבים על מי תקע נוד אני בוכה
בכל מקרה תדבר איתה על זה
בכל מקרה תדבר איתה על זה
ברור שהיא עשתה משהו פסול. ואולי באותו רגע מרוב בושה אבל היא הייתה צריכה להתנצל. ולכל אלו שנכתבו שגם הם רוצים מהגבר שלהם שיקח את האחריות אולי זה ג'נטלמן אבל בטח שאם לא בא לו אז היא לא יכולה לצעוק עליו ולא לומר שזה הוא. אבל להפרד...זה קצת מוגזם החלטה שלך:)
שואל השאלה:
אתם לא מבינים כמה זה משפיל שפתאום צועקים עליך ואומרים שאתה מגעיל ומסריח על נאד שלא עשית כי חברה שלך האשימה אותך ודאגה שתהיה מושפל ככה. אותה אחת שכתבה שהיא מצפה מחבר שלה גם זה לא בסדר שהוא ייקח אחריות על נאד שלך.
זה לא משהו ילדותי חזה לא בגלל שהיא תקעה נאד זה בגלל שהיא האשימה אותי אני רוצה להיפרד ממנה. אמרתי לה שתסביר לכולם שזאת היא ושהיא הייתה לחוצה ובכלל זה האשימה אותי והיא אומרת שאני חבר שלה וצריך לקחת אחריות ולהגן עליה גם ככה.
היא פשוט לא מוכנה להבין כמה זה העליב שהיא האשימה אותי. חבל שהתגובות כאן פמיניסטיות והזויות ותומכות בה.
מעניין לדעת מה היה קורה אם המצב היה הפוך, שיאשימו בת בפחות שהיא לא עשתה.
ודיי כבר עם הדבר הזה שבנות לא מפליצות ובגלל זה אפשר להאשים גבר.
בנות תוקעות פיצוצים מסריחים וזה עובדה אז למה להאשים גבר כדי שיעלב סתם?
אתם לא מבינים כמה זה משפיל שפתאום צועקים עליך ואומרים שאתה מגעיל ומסריח על נאד שלא עשית כי חברה שלך האשימה אותך ודאגה שתהיה מושפל ככה. אותה אחת שכתבה שהיא מצפה מחבר שלה גם זה לא בסדר שהוא ייקח אחריות על נאד שלך.
זה לא משהו ילדותי חזה לא בגלל שהיא תקעה נאד זה בגלל שהיא האשימה אותי אני רוצה להיפרד ממנה. אמרתי לה שתסביר לכולם שזאת היא ושהיא הייתה לחוצה ובכלל זה האשימה אותי והיא אומרת שאני חבר שלה וצריך לקחת אחריות ולהגן עליה גם ככה.
היא פשוט לא מוכנה להבין כמה זה העליב שהיא האשימה אותי. חבל שהתגובות כאן פמיניסטיות והזויות ותומכות בה.
מעניין לדעת מה היה קורה אם המצב היה הפוך, שיאשימו בת בפחות שהיא לא עשתה.
ודיי כבר עם הדבר הזה שבנות לא מפליצות ובגלל זה אפשר להאשים גבר.
בנות תוקעות פיצוצים מסריחים וזה עובדה אז למה להאשים גבר כדי שיעלב סתם?
אנונימי
טוב שמעו שעשיתי פיפי בתחתונים מהתגובות האלה. אתה צודק היא עשתה מעשה לא מכבד ואפילו על גבול המזלזל, היה עדיף שתשתוק ושתהיה את השתיקה המביכה הזו והיה עובר לכולם אחרי כמה שניות. לא יודע אם זה נכון להיפרד ממנה זה הדבר הנכון לעשות, אני חושב שכדאי שתדברו כל זה קודם. כמובן רק שניכם בלי החברים והידידות מסביב.
דיי זה ממש מצחיק אותי^
מה אתם רבים על פלוץ?! מתערבת על כסף שאתם בני 12-15
מה אתם רבים על פלוץ?! מתערבת על כסף שאתם בני 12-15
אנונימית
שואל השאלה:
~na na banana~ זה יותר גרוע מבגידה. זה סוג של מצב שהחברה שלך משפילה אותך מול כולם על נאד שהיא עשתה. זה שכל החברים צוחקים עכשיו. והיום שם עוד בנות שזה בכלל פאדיחה.
~na na banana~ זה יותר גרוע מבגידה. זה סוג של מצב שהחברה שלך משפילה אותך מול כולם על נאד שהיא עשתה. זה שכל החברים צוחקים עכשיו. והיום שם עוד בנות שזה בכלל פאדיחה.
אנונימי
בתכלס מה הבעיה שלך לקחת את זה עליך?
כי זה בטח ממש מביך אותה, בכל זאת, אישה...
אפשר להבין אותך, היא יכלה סתם להגיד שאתה עשית ולא לעשות סצנה כזאת גדולה, אבל זה רגע שהיא הייתה לחוצה ומובכת..
מוזר, בהצלחה לך x-x
כי זה בטח ממש מביך אותה, בכל זאת, אישה...
אפשר להבין אותך, היא יכלה סתם להגיד שאתה עשית ולא לעשות סצנה כזאת גדולה, אבל זה רגע שהיא הייתה לחוצה ומובכת..
מוזר, בהצלחה לך x-x
שואל השאלה:
זכר אלפא דיברנו בנפרד, היא אמרה שהגבר צריך לקחת אחריות ולהיות גבר. וזה לא מתאים שבת תפליץ אז בתור חבר צריך לקחת אחריות ושהיא לא מתכוונת להגיד שזאת היא.
זכר אלפא דיברנו בנפרד, היא אמרה שהגבר צריך לקחת אחריות ולהיות גבר. וזה לא מתאים שבת תפליץ אז בתור חבר צריך לקחת אחריות ושהיא לא מתכוונת להגיד שזאת היא.
אנונימי
טוב הגזמת שחרר!! יותר גרוע מבגידה??!
^אז אתה בתור הגבר יכול להחליט - "לקחת אחריות", כמו שהיא קוראת לזה או שלא. אבל אם אתה מחליט שלא לא צריך להגיד שזו היא... זה באמת שטות, ואני מבין שמה שהיא עשתה לא היה בסדר כי הרגשת מושפל אבל זה בקטנה. זה דבר טבעי, כולם מפליצים, אם זה בשקט ואם זה ברעש. אם זה עם ריח של סלט ביצים מקולקל ואם זה בריח של הבושם שקנית לחברה שלך ביום הולדת.
שמע שזה שטות... עם אתה לא בטוח שזה שטות אז תחשוב כאילו שמישהו בא ושואל אותך למה ניפרדתם אז אתה תגיד שבגלל שהיא הפליצה ואמרה עליך? אוי נו באמת
חחח
אימאלה אני בוכהה מה זה??
מי נפרד בגלל פלוץ מה אתם בני 7???
אימאלה אני בוכהה מה זה??
מי נפרד בגלל פלוץ מה אתם בני 7???
אנונימית
תגיד לה שלא תדפוק נאדים לידך, וטפ , שתקום תלך שניה לצד לזייף שיחת טלפון ותחזור אחרי שחרור
מדהים, 34 תגובות שעוסקות בפלוץ
אנונימית
אני ממש מסכימה איתך.. אני חושבת שיש פה קצת מעבר לזה שהיא האשימה אותך בזה, כל העניין הזה ש"היא רוצה שיהיה לידה גבר שיקח את האחריות" דפוק. היא נשמעת לא בוגרת וחסרת כבוד.
אנונימית
אני יכולה להבין מה היא הרגישה באותם הרגעים, אני גם חושבת שאם משפילים אותך על זה שבאמת הפלצת זה הרבה יותר מביך משאר שמשפילים אותך ואתה יודע שזה לא היית אתה
אני לא חושבת שהייתי לוקחת את זה ברצינות אם היו עושים לי כי אני יודעת שזה לא הייתי אני, הייתי סתם מקללת בצחוק
אני מבינה גם מהצד שלך שזה יכול להיות מעצבן, לא חושבת שצריך להיפרד בגלל זה לדעתי
זה יעבור עוד כמה ימים וישכחו מזה :)
זו רק דעתי
אני לא חושבת שהייתי לוקחת את זה ברצינות אם היו עושים לי כי אני יודעת שזה לא הייתי אני, הייתי סתם מקללת בצחוק
אני מבינה גם מהצד שלך שזה יכול להיות מעצבן, לא חושבת שצריך להיפרד בגלל זה לדעתי
זה יעבור עוד כמה ימים וישכחו מזה :)
זו רק דעתי
אנונימית
שואל השאלה , אתה צודק. ברור שזה לא בוגר מצדה..תינוקי ומגעיל..ללא ספק!! אבל חבל להיפרד בגלל דבר כזה טיפשי..אני מציעה ששניכם תירגעו .תדברו תבליגו הלאה..זה כולה פלוץ! וגם שאר החברים שלכם צריכים להבין , זה פלוץ , דבר טבעי וזה קורה..ולכמה שניות יהיה ריח לא נעים אבל אחר כך זה עובר ו ממשיכים הלאה...פשוט עצוב לי שנפרדתם בגלל סיבה כל כך אידיוטית וכואב לי בשבילכם..
אתה צודק.
למען האמת בכלל לא ברור לי מה אתה עושה עם התרנגולת הצווחנית הזו.
אף בחורה לא רוצה שהגבר שלה יקח אחריות על *המעשים* שלה, בטח שלא על נוד. בחורה רוצה גבר שיודע לעמוד על שלו, וגם להעמיד אותה במקומה כאשר היא לא בסדר. אבל זה לא משנה כי גם אם היא תחזור אליך על ארבע, (אחרי שתראה שאתה לא כזה מר בחור חלשלוש שמוותר בקלות) במקומך לא הייתי מקבלת אותה. פשוט כי...אפשר למצוא מישהי יותר נורמלית, פחות וולגרית.
למען האמת בכלל לא ברור לי מה אתה עושה עם התרנגולת הצווחנית הזו.
אף בחורה לא רוצה שהגבר שלה יקח אחריות על *המעשים* שלה, בטח שלא על נוד. בחורה רוצה גבר שיודע לעמוד על שלו, וגם להעמיד אותה במקומה כאשר היא לא בסדר. אבל זה לא משנה כי גם אם היא תחזור אליך על ארבע, (אחרי שתראה שאתה לא כזה מר בחור חלשלוש שמוותר בקלות) במקומך לא הייתי מקבלת אותה. פשוט כי...אפשר למצוא מישהי יותר נורמלית, פחות וולגרית.
אז מישהו הפליץ אז מה?! אני חושבת שכל החבורה שלכם צריכה להתגבר...אני אחזור ואגיד שוב: אז היה ריח לא נעים לכמה דק', אז מה? ממשיכים הלאה ומבליגים !! לא קרה שום אסון! לא נפל עליכם טיל מהשמיים! די אתם לא ילדים בכיתה א'..
איזה הזויה היא, תיפרד ממנה.
היא בסך הכל צחקה איתך.. נכון שהיא קצת הגזימה אבל אתה בכלל ממש מגזים
זה לא שהייתם גם עם אנשים זרים, הייתם עם חברים שלכם
פשוט תדבר איתה שזה לא היה במקום אבל בשביל זה להיפרד? לא הייתי נפרדת מחבר שלי אפילו בצחוק בגלל דבר כזה
תחשוב על זה..
זה לא שהייתם גם עם אנשים זרים, הייתם עם חברים שלכם
פשוט תדבר איתה שזה לא היה במקום אבל בשביל זה להיפרד? לא הייתי נפרדת מחבר שלי אפילו בצחוק בגלל דבר כזה
תחשוב על זה..
תקשיב דבר שלומדים ממערכות יחסים זה תמיד לקחת הכל בצחוק וקלילות.. היא השפילה אותך?תצחק על זה תגיד כן אני פלצן השכונה מי עוד רוצה להריח ולהפוך את זה מבושה לצחוק וככה היא לא מרגישה בושה ואתה יוצא מלך
אויש נו באמת כולם כבר שכחו מיזה דברים כאלה לא נשארים לכל החיים. דבר שני זה שאתה צריך להפרד ממנה אם אתה כבר לא אוהב אותה או שהיא באמת מתנהגת לא יפה
אנונימית
וואלה אני במקומך הייתי צוחקת קצת ןהופכת לבדיחה פרטית של שניכם..אלוהים ישמור על מה אנשים ניפרדים היום..
רגע בני כמה אתם??
אני חושבת שאתה צודק כי היא נשמעת שאם תמשיך להיות איתה היא תפיל את כל הדברים שהיא עשתה ומתביישת בהם עליך,ואז אתה תצא לא בסדר בסיפור
הם לא צריכים כוס מים
אתה זה שצודק כי אתה חבר שלה לא שק חבטות שלה והיא לא יכולה להפיל עליך את האחריות
מצד שני אתה יכול לדבר איתה ואם היא מבינה ומבטיחה שלא יקרה שוב אז אין צורך בפרידה אלה אם זה חוזר על עצמו. ואם היא לא מבינה אז אני מציע לך לשקול פרידה..
מצד שני אתה יכול לדבר איתה ואם היא מבינה ומבטיחה שלא יקרה שוב אז אין צורך בפרידה אלה אם זה חוזר על עצמו. ואם היא לא מבינה אז אני מציע לך לשקול פרידה..
מה הבעיות שלך עם סלט ביצים??????????
שואל השאלה:
טוב אז יש פה כמה תגובות שהיה כיף לקרוא שהיא אשמה ושהיא לא בסדר, שאר התגובות נראות פמיניסטיות ולא בכיוון בכלל. לכתוב שזה בסך הכל נאד או שזה בסדר שהיא השפילה ככה זה בעיה. אם היינו שנינו וזהו היינו צוחקים על זה. פשוט בגלל שזה היה גם מול חברים וידידות שלי שהיו שם זה ממש לא מצחיק ואי אפשר לצחוק על זה שהיא ככה האשימה אותי.
טוב אז יש פה כמה תגובות שהיה כיף לקרוא שהיא אשמה ושהיא לא בסדר, שאר התגובות נראות פמיניסטיות ולא בכיוון בכלל. לכתוב שזה בסך הכל נאד או שזה בסדר שהיא השפילה ככה זה בעיה. אם היינו שנינו וזהו היינו צוחקים על זה. פשוט בגלל שזה היה גם מול חברים וידידות שלי שהיו שם זה ממש לא מצחיק ואי אפשר לצחוק על זה שהיא ככה האשימה אותי.
אנונימי
שואל השאלה:
ולמי ששאלה אני אכתוב עוד פעם... כמעט בני 18.
ולמי ששאלה אני אכתוב עוד פעם... כמעט בני 18.
אנונימי
וואו זה היה ממש מגעיל מצדה, יצאה לא מכבדת, מגעילה ולא בדיוק חברה טובה
תשמע, אני מציעה שתדברו, אולי היא חיה יותר בעולם של פעם שבחורה צריכה להיות עדינה תמיד וזהירה ו"לא אנושית" במובן מסוים
תדברו, אם אתם לא באותו ראש, אולי זה לא ילך
תשמע, אני מציעה שתדברו, אולי היא חיה יותר בעולם של פעם שבחורה צריכה להיות עדינה תמיד וזהירה ו"לא אנושית" במובן מסוים
תדברו, אם אתם לא באותו ראש, אולי זה לא ילך
אין סיכוי שאתם כמעט בני 18.
מתנהגים כמו בני 10.
מתנהגים כמו בני 10.
אנונימית
ממש ממש לא
זה לא עניין בכלל של מי היה צריך לקחת אחריות, או בזה שמדובר בנוד.
העניין הוא שהיא הפכה אותו למושא ללעג. היא לא צחקה ואמרה "איכסס מאמי מה אתה מפליץ יא מסריחול", היא קיללה, צעקה והשפילה.
במקרה כזה של בחורה שלא מכבדת את בן זוגה גם לקחת אחריות לא בדיוק יעזור, אם כבר יוריד לה ממך עוד יותר כי כאמור בחורה רוצה גבר שיודע לעמוד על שלו, לא נכנע ללחצים של חברתו. אז אתה עושה נכון שבוחר לעזוב את התרנגולת שתחזור אליך מיד כשתראה שלא הכל מקובל עליך ושאתה יכול להחליפה ולעזבה בכל רגע נתון, גם כאשר מדובר במקרה ""הילדותי"" דנן. ילדי סטיפס כרגיל מתעלמים מהעיקר ומתייחסים רק לזה שמדובר בנוד ושזה ילדותי. תקרא גילאים לפני שאתה קורא תגובות ותשווה, למרות שגם זה לא אינדיקטור
העניין הוא שהיא הפכה אותו למושא ללעג. היא לא צחקה ואמרה "איכסס מאמי מה אתה מפליץ יא מסריחול", היא קיללה, צעקה והשפילה.
במקרה כזה של בחורה שלא מכבדת את בן זוגה גם לקחת אחריות לא בדיוק יעזור, אם כבר יוריד לה ממך עוד יותר כי כאמור בחורה רוצה גבר שיודע לעמוד על שלו, לא נכנע ללחצים של חברתו. אז אתה עושה נכון שבוחר לעזוב את התרנגולת שתחזור אליך מיד כשתראה שלא הכל מקובל עליך ושאתה יכול להחליפה ולעזבה בכל רגע נתון, גם כאשר מדובר במקרה ""הילדותי"" דנן. ילדי סטיפס כרגיל מתעלמים מהעיקר ומתייחסים רק לזה שמדובר בנוד ושזה ילדותי. תקרא גילאים לפני שאתה קורא תגובות ותשווה, למרות שגם זה לא אינדיקטור
אנונימית
אתם עוד שניה בני 18 , אני בת 15 וזה נראה לי שיא הילדותיי
שלום כיתה י. א
זה ילדותי רצח.
כולה פליץ.
פדיחה מול חברים, אז?
תתבגרו.
זה ילדותי רצח.
כולה פליץ.
פדיחה מול חברים, אז?
תתבגרו.
אנונימית
להיפרד מימנה,
או שתסביר לה שלא עושים דברים כאלה( אבל אז אתה תישמע כמו אמא שלה)
או שתסביר לה שלא עושים דברים כאלה( אבל אז אתה תישמע כמו אמא שלה)
he had us in the first half, not gonna lie
תיפרד.
תיפרד.
היא יצאה ממש לא מכבדת ,
לדעתי תדבר איתה על זה.
לדעתי תדבר איתה על זה.
גם אני הייתי מקבל את זה מאוד קשה, אולי בשבילכם זה לא בעיה לעבור את זה בצחוק, אבל אני לא ככה, מצטער, אני לא מסוגל לצחוק על עצמי וכנראה גם אני הייתי מקבל את זה קשה, לא הייתי נפרד כי הגלל לא הייתי מסוגל לומר לה שנפגעתי מזה, אתם צריכים להבין שלא לכולם יש אותה רמת רגישות שיכולים להתמודד עם זה שחברים צוחקים עליהם...
היא פחדה על מה יחשבו עליה ... נכון אני מבינה שזה ממש מגעיל מה שהיא עשתה(המעשה*) ופשוט אל תדבר איתה
אני בוכה אמאלה
זה לא הכי משנה מה אנשים אומרים עליך,
נגיד לי זה לא היה אכפת שהיו מפילים עליי את האשמה..
כי כול עוד אני יודעת שזה לא אני עשיתי אז זה לא מעניין אותי...
וכמה זמן אתם ביחד?
נגיד לי זה לא היה אכפת שהיו מפילים עליי את האשמה..
כי כול עוד אני יודעת שזה לא אני עשיתי אז זה לא מעניין אותי...
וכמה זמן אתם ביחד?
נשמע מאוד ילדותי לפי דעתי תפרדו תמצא מישהי עם קצת יותר שכל
להיפרד דחוף.
אני לא אומרת את זה בקטע ילדותי אבל החברים שהיו איתך הולכים לרדת עלייך על הנושא הזה עוד הרבה. מה עדיף? חברה זבל שפוחדת לקחת אחראיות? אן הכבוד שלך?
אני אומרת את זה בתור אחת שקרה בול אותו דבר על חבר שלה.. לא ניפרדנו... אבל עם המסך הזמן הוא התחיל לעשות דברים יותר גרועים כמו להמציא שתקעתמ מאד באמצע ששכבנו, ופשוט ירדו עליי החברים בקטע מטורף וכמו מטומטמת הייתי איתו רק כי אהבתי אותו. אבל עם המשך השנים הוא ניהיה זבל
אני לא אומרת את זה בקטע ילדותי אבל החברים שהיו איתך הולכים לרדת עלייך על הנושא הזה עוד הרבה. מה עדיף? חברה זבל שפוחדת לקחת אחראיות? אן הכבוד שלך?
אני אומרת את זה בתור אחת שקרה בול אותו דבר על חבר שלה.. לא ניפרדנו... אבל עם המסך הזמן הוא התחיל לעשות דברים יותר גרועים כמו להמציא שתקעתמ מאד באמצע ששכבנו, ופשוט ירדו עליי החברים בקטע מטורף וכמו מטומטמת הייתי איתו רק כי אהבתי אותו. אבל עם המשך השנים הוא ניהיה זבל
אנונימית
שלום גן חובה
אולי היא הובכה להגיד שהיא הפליצה כי לרוב נשים אוהבות להיות יפות ומושלמות ולהפליץ זה דבר רע ומסריח. להיפרד בגלל זה? זו החלטה שלך. מה תספר לנכדים שלך? נפרדת ממישהי כי היא אמרה לידידים שלכם שאתה הפלצת למרות שזו היתה היא? וטפ
אם דבר כזה שטותי הצליח לגרום לכזה ריב בין שניכם עד כדי כך שהיא רוצה להיפרד ממך, כנראה לא הייתה אהבה אמיתית וקשר שהיה מחזיק לאורך זמן.
חח איזה אלופה אני מתה. נו זה חברה שלך? לא תיקח את האשמה בשבילה? כולה פלוץ
תשמע אחי, אתה ממש צודק, שתיקח אחריות על דברים שהיא עושה ,איזה מן דבר כזה להאשים אותך על משהו כזה, לדעתי זה ממש לא בסדר מה שהיא עשתה ואתם צריכים לדבר על מה שקרה כי זה ממש פוגע ומגעיל מאוד. לדעתי או שתדברו ותסביר לה את הטעות שלה, אם לא מוכנה לחזור בה על הטעות שלה אז תפרד ממנה, אם על דבר כזה היא לא מוכנה לקחת אחריות ולהיות בוגרת ולא להאשים בן זוג אז עדיף לך לוותר עליה כי זה אומר שיותר חשוב לה שהיא לא תצא דוחה מול אנשים אחרים מאשר לקחת אחריות ולהיות קצת יותר בוגרת. אבל עוד יותר חשוב תן לזה לשקוע יומיים ואז תדברו על זה כדי שבאמת שני הצדדים יחשבו על מה שקרה ולא תיפלו ישר לרגשניות ותוכלו לדבר דוגרי אחרי קצת זמן ומחשבה, אל תענה לה ישר כדי שהיא תבין שהיא פגעה בך מאוד ושזה היה חמור מאוד ולא מקובל. אם אתה חושב שהיא שווה את כל הריב הזה אז אל תפרד ממנה אבל אם לא יוצא מזה שום דבר אז תעזוב אותה ,אבל לפחות אחרי שבאמת יש לך סיבה טובה לזה .
יכול להיות שמרוב המבוכה היה לה נוח ובאינסינקט כזה להפיל עליך כי היא יודעת שתרגיש עם זה יותר נוח, כנראה שהיא טעתה אבל זה מה שהיא חשבה... בטח היא לא הייתה עושה את זה שוב אם היא יודעת שתפגע כמוהה
למה אתם מזלזלים בו ובסיטואציה "ילדים בגן" זה לא נכון בשום צורה. זה פאקיהג מבאס שכח החברים שלך מאשימים אותך. וואלה באופן כללי זה סיטואציה מביכה לדפוק משהו שכולם מריחים. זה לא נוח ולא נעים. אתה צודק מה זה הבולדיט הזה להיות גנטלמן ב ו ל ש י ט זה לא בסדר להפיל עליו אשמה כי אתם לא הייתם רוצים שיאשימו אותכם גם אם זה נוד מול כל הפאקינג חברים שלך
איך כיתה ד ועוד מעט אתם בני שמונה עשרה חח
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי קראתי את התגובות, אני שמח שיש כאן מי שהגיב שזה לא משנה שמדובר בנאד ומה שהיא עשתה זה חמור לפסול לגמרי.
גם העניין הזה שהיא תוקעת נאד ומשפילה את חבר שלה ואומרת לו שיהיה גבר ושייקח אחריות זה דבר נוראי ולא בסדר.
אוקיי קראתי את התגובות, אני שמח שיש כאן מי שהגיב שזה לא משנה שמדובר בנאד ומה שהיא עשתה זה חמור לפסול לגמרי.
גם העניין הזה שהיא תוקעת נאד ומשפילה את חבר שלה ואומרת לו שיהיה גבר ושייקח אחריות זה דבר נוראי ולא בסדר.
אנונימי
שואל השאלה:
חברים לכל מי שרוצה לדעת נפרדתי ממנה, אמרתי לה שהיא פלצנית ומסריחה ושהיא תקעה נאד כמו איזה גבר שמן שיושב בפאב עם נרגילה.
אמרתי גם לחברים ולידידות שמי שעוד פעם יאשים אותי ימצא את עצמו מחוץ לחברים שלי.
מקווה שהפלצנית הזאת תמצא לה מישהו מסריח כמוה.
חברים לכל מי שרוצה לדעת נפרדתי ממנה, אמרתי לה שהיא פלצנית ומסריחה ושהיא תקעה נאד כמו איזה גבר שמן שיושב בפאב עם נרגילה.
אמרתי גם לחברים ולידידות שמי שעוד פעם יאשים אותי ימצא את עצמו מחוץ לחברים שלי.
מקווה שהפלצנית הזאת תמצא לה מישהו מסריח כמוה.
אנונימי
למה ואתה לא מפליץ?מה חשבת שבנות לא מפליצות?
שואל השאלה:
למה להאשים אותי?!
למה להאשים אותי?!
אנונימי
למה שתפרד ממנה בגלל נוד?
שואל השאלה:
תקראי עוד פעם את השאלה.
תקראי עוד פעם את השאלה.
אנונימי
התגובה שלך הייתה מעט מוגזמת לדבר ככה
שואל השאלה:
תגובה שלי? היא דיברה לא יפה. היא תקעה נאד והאשימה אותי. תקראי עוד פעם את השאלה. ואם עדיין לא הבנת תקראי את התגובות פה ואת התגובות שלי שהגבתי.
תגובה שלי? היא דיברה לא יפה. היא תקעה נאד והאשימה אותי. תקראי עוד פעם את השאלה. ואם עדיין לא הבנת תקראי את התגובות פה ואת התגובות שלי שהגבתי.
אנונימי
כי היא ליטרלי הייתה מובכת ככ כאב לך פשוט לא לעשות כלום וזהו?אס האשימה אותך בנוד מי ישמע.
וקצת השפילו אותך בגלל נוד מי ישמע כבר כולה נוד
היא האשימה אותך כי הייתה מובכת אבל עזוב אתה סתם נפרדת ממנה
וקצת השפילו אותך בגלל נוד מי ישמע כבר כולה נוד
היא האשימה אותך כי הייתה מובכת אבל עזוב אתה סתם נפרדת ממנה
שואל השאלה:
היית רוצה שיאשימו אותך במשהו שלא עשית מול כולם?
היית רוצה שיאשימו אותך במשהו שלא עשית מול כולם?
אנונימי
ואי היית פשוט צריך לצאת גבר
סך הכל היא האשימה אותך בנוד תבין תמצב שלה, אולי היא הצטערה על זה אחרי זה?
למה ישר להפרד?
נשבעת שזה כמו הריבים בכיתה א
סך הכל היא האשימה אותך בנוד תבין תמצב שלה, אולי היא הצטערה על זה אחרי זה?
למה ישר להפרד?
נשבעת שזה כמו הריבים בכיתה א
אנונימית
לא אבל שמע אם היו מאשימים אותי בנוד שלא עשיצי אז הייתי צוחקת איתם על זה והייתי פשוט זורמת מי ישמע
יצאת ממש ממש ילד ולא גבר, איןלי כוח להתווכח אז לא אפרט, אבל זאת הדעה שלי. אני הייתי רוצה שחבר שלי יעשה את זה בשבילי.
אנונימית
כי אותה זה הביך למה להפרד ממנה קורה שהבן אדם מובך
יאללה נפרדת, עבור הלאה
אין צורך להצטדק בפני אף אחד
אין צורך להצטדק בפני אף אחד
אתה לא גברי שתדע.
אנונימית
שואל השאלה:
הפמינזם המסריח מרים עוד פעם את הראש. זה שיש לכם עניין שהאישה תעשה מה שבא לה ותאשים את הגבר או תהיה מעל הגבר זה דבר שהוא פסול ומגעיל. היא עשתה נאד נכון? אז שתיקח אחריות. אף אחת פה לא הייתה מסכימה שיאשימו אותה וכולם יצחקו עליה נכון? אם זה גבר אז מותר? צבועות פמינסטיות הזויות!
הפמינזם המסריח מרים עוד פעם את הראש. זה שיש לכם עניין שהאישה תעשה מה שבא לה ותאשים את הגבר או תהיה מעל הגבר זה דבר שהוא פסול ומגעיל. היא עשתה נאד נכון? אז שתיקח אחריות. אף אחת פה לא הייתה מסכימה שיאשימו אותה וכולם יצחקו עליה נכון? אם זה גבר אז מותר? צבועות פמינסטיות הזויות!
אנונימי
באותו הנושא: