7 תשובות
תזמיני אותו את לדייט
ולא במסעדה עם רעש אולי בפארק בערב או משהו
ולא במסעדה עם רעש אולי בפארק בערב או משהו
כתבי לו שאת רוצה עוד הזדמנות
לא הבנתי למה הוא מתנהג ככה. איך את אשמה ברעש שהיה כאילו לא הבנתי? הוא מתנהג כמו איזה תינוק למה את צריכה לרדוף אחריו בגלל שלא שמעת מה הוא אמר? אני מרגישה שההתנהגות שלו פשוט הזויה ברמות האמת.
תכתבי לו שהיית רוצה לצאת שוב, ואם בא לו לנסות לצאת למקום לא רועש. אם את בכל זאת רואה שהוא לא בעניין אל תתעכבי עחיו, זה נראה כמו תירוצים..
תכתבי לו שהיית רוצה לצאת שוב, ואם בא לו לנסות לצאת למקום לא רועש. אם את בכל זאת רואה שהוא לא בעניין אל תתעכבי עחיו, זה נראה כמו תירוצים..
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש ממש בוכה....
הוא עד עכשיו לא שלח לי הודעה...
לא הגיוני שעד עכשיו הוא ישן....
אפילו אם הוא חזר ב 9 בבוקר
מה אפשר לעשות?
הוא נתן לי תקווה וזה מרגיש כאילו הוא סתם שיחק בי..
הוא הראה לי ממש שהוא בעניין
התחלתי לבכות כי היה לי ממש כיף לדבר איתו והוא היה ממש חמוד
והייתי ברמה של לדמיין אותנו ביחד הרבה זמן :(
אני לא מפסיק לבכות :,(
אני לא רוצה לוותר עליו..
אני ממש ממש בוכה....
הוא עד עכשיו לא שלח לי הודעה...
לא הגיוני שעד עכשיו הוא ישן....
אפילו אם הוא חזר ב 9 בבוקר
מה אפשר לעשות?
הוא נתן לי תקווה וזה מרגיש כאילו הוא סתם שיחק בי..
הוא הראה לי ממש שהוא בעניין
התחלתי לבכות כי היה לי ממש כיף לדבר איתו והוא היה ממש חמוד
והייתי ברמה של לדמיין אותנו ביחד הרבה זמן :(
אני לא מפסיק לבכות :,(
אני לא רוצה לוותר עליו..
אנונימית
תזמיני אותו את למקום שקט
הרבה פעמים יש דייט ראשון שלא הולך אבל אם נותנים עוד צאנס מגלים משהו ממש טוב
תרשמי לו שפחות הצלחתם לדבר ולשמוע ואת תשמחי לצאת איתו למקום שקט לנסות שוב
תרשמי לו שפחות הצלחתם לדבר ולשמוע ואת תשמחי לצאת איתו למקום שקט לנסות שוב
תתקשרי או שתדלחי הודעה תגידי לו שיגיד לך בכנות אם הוא רוצה עוד דייט או לא.. שלא ישאיר אותך באוויר. זה לא בסדר.
אנונימית
באותו הנושא: