2 תשובות
להשלים עם עצמך. בכל אחת ואחד יש יופי מיוחד. ה' יצר אותך ככה. תהיי שמחה. תחפשי את הנקודות הטובות שבך.
-:)-
-:)-
לק- ברגליים.
ובידיים פרנ'צ.
תשני תסרוקת-תלכי פזור או שתסתפרי תעשי גוונים כל מה שנראה לך.
תקני נעליים חדשות, עדינות.
אל תזניחי את עצמך תעשי רגליים גבות ושחי כל הזמן!
תלכי עם עגילים, שרשרת ואם יש לך טבעת (אבל שיהיו איכותיים).
תתאפרי אבל שיחשבו שזה טיבעי- נגיד שימי רימל ושפתון ולפעמים כשאת יוצאת אז שימי סומק ואיליינר.
תתאימי את הבגדים שלך עם אקססוריז מתאים ונעליים.
תתבשמי, תמרחי את עצמך בקרם גוף ככה את גם תרגישי עם עצמך יותר טוב.
ובידיים פרנ'צ.
תשני תסרוקת-תלכי פזור או שתסתפרי תעשי גוונים כל מה שנראה לך.
תקני נעליים חדשות, עדינות.
אל תזניחי את עצמך תעשי רגליים גבות ושחי כל הזמן!
תלכי עם עגילים, שרשרת ואם יש לך טבעת (אבל שיהיו איכותיים).
תתאפרי אבל שיחשבו שזה טיבעי- נגיד שימי רימל ושפתון ולפעמים כשאת יוצאת אז שימי סומק ואיליינר.
תתאימי את הבגדים שלך עם אקססוריז מתאים ונעליים.
תתבשמי, תמרחי את עצמך בקרם גוף ככה את גם תרגישי עם עצמך יותר טוב.
באותו הנושא: