11 תשובות
את פשוט אוהבת לאכול
שואל השאלה:
יש הבדל בין אוהבת לאכול לבין חייבת לאכול
אנונימית
כולנו רעבים
שואל השאלה:
אלוהים ישמור אתם לא עוזרים
אנונימית
חחח זאת תקופה כזאת שרעבים זה הורמון גדילה
שואל השאלה:
זה לא סתם אני אוכלת דברים אחד אחרי השני
אנונימית
חח מכירה את זה שאת ריקנית ואת מנסה למלא את החור בלב בעזרת אוכל ואת אוכלת ולא יכולה להפסיק לאכול עד שתרגישי יותר טוב אבל בסוף זה לא קורה וסתם בלסת מלא חח?
נו כי מה את שואלת אותנו שאלה כזאת מאיפה אנחנו יודעים
בכללי רוב האנשים מתים על אוכל...
כנראה את גודלת, הורמונים עניינים
אולי אכילה רגשית
שואל השאלה:
לפעמים זה קורה משעמום
אבל אני כזה אוכלת משהו ואז אני עוד יותר רעבה למרות שאכלתי ארוחה מלאה ושתיתי בקבוק מים
אנונימית
באותו הנושא: