6 תשובות
כן, עקבתי אחרי מלא אנשים אז זה חסם לי את האפשרות לעקוב (ולעשות עוד כמה דברים) ליומיים.
לי פשוט השביתו עמוד מעריצים
כן אבל לא עברתי על שום כלל אז שלחתי להם בקשה והם החזירו את העמוד אחרי יומיים
לא
לא
אין סיבה שישביתו לי... אני לאצעובר על תנאי השימוש
אין סיבה שישביתו לי... אני לאצעובר על תנאי השימוש
כמה פעמים
באותו הנושא: