3 תשובות
לא חושבת שיש לך בעיה, יכול להיות שקל לך יותר לבטא את עצמך בכתיבה כשאתה מרגיש רגשות מסוימים ולא סתם כשמתחשק לך
לא הייתי קוראת לזה בעיה, אומנות זה משהו שבא מהלב וככל שאתה יותר מרגיש הסיכוי שתצליח ליצור (משהו טוב ובכלל) גדל.
נראה לי שכדאי שתבחר מראש נושא שאתה מחובר אליו, אח"כ תנסה להתחבר ולהעצים כמה שיותר את הרגש אל מה שאתה כותב, מאמינה שזה יכול לעשות הבדל.
אולי קצת צריך להיות שחקן כשאתה כותב, להכנס לרגשות שאתה לא בהכרח מרגיש או למצבים שלא חווית ולנסות להזדהות עם משהו ודרך זה להביא את הרגש.
יכול להיות שאתה חושב שהקטעים הטובים שלך הם כאלה בגלל שאתה מזדהה איתם לגמרי, הם יותר נוגעים בך.
יש מצב שמנקודת מבט של מישהו אחר דווקא דברים אחרים יחשבו כטובים.
שיהיה בהצלחה:)
אתה צריך לכתוב הרבה בשביל להיות מסוגל לכתוב גם בלי שיש לך רגשות חזקים