התחברות הרשמה

איזה אולסטר יותר יפות הלבנות הגבוהות / הלבנות שזה ממשיך קצת כמו בתמונה רק בלבן (כמו בתמונה עולה יותר זול ב100 שקל בערך)

1 בינואר 2020, 22:42
אולסטארAll Star    
2 תשובות
כמו בתמונה
א
אחת שיודעת הכי
כמו בתמונה
S
SpiderWoman
באותו הנושא:
איזה שם יותר יפה? לבן, ליאו או ליאם?
שמות יפים לבנות - איזה שם לבת יפה יותר: 1) אלין 2) לאנה (Lana) 3) אליאנה
איזה שם יותר יפה (לבנות), אריאל, עומר או רוני
איזה שם יותר יפה לדעתכם ( לבנות ) ליאור או ליר?
איזה אור לחדר יותר יפה לדעתכם- לבן או צהוב?
איזה שם יותר יפה לבנים - אליה, גיא או איתי?
איזה ברבור יותר יפה לתחפושת לפורים לבן או שחור?
אבות לבנות מכוערות דואגים לבנות שלהם יותר מאבות לבנות יפות?
איזה צבע חצאית יותר יפה יהיה עם חולצה לבנה חצאית לבנה או חצאית כחולה?
אתם חושבים שנעלי אולסטר שחורות גבוהות יפות?
אולסטר לבנות גבוהות זה יפה לבת?