5 תשובות
אם את כיתה י זה בסדר אם יא אז זה קצת בעייה...
שואל השאלה:
י.
י.
אנונימית
אז זה בסדר
לי אין בכלל אז את בסדר
לי יש 0 אז....
באותו הנושא: