27 תשובות
זה הקראש שלך? אלוהים..מה נסגר עם היגיון של אנשים.
לא הכל טוב
אנונימית
מאוד מעליב, אפילו מזלזל
שדיברתי עם הקראש שלי הוא אמר לי שאני לא מעניינת אותו ושאני יפסיק לחפור לו, מרגישה יותר טוב ?:))))
שואל השאלה:
spicy salsa - אני בעצמי לא יודעת
spicy salsa - אני בעצמי לא יודעת
איזה חוסר רגישות אלוהים
נשמע שהוא עסוק או שאין לו כוח אלייך
בחרת במי להתאהב ולא את לא צריכה כול כך להיעלב מזה..
כלבים יותר טוב
אימלה תחליפי קראש ומהר הבן אדם הזה חרא וחסר רגישות
שואל השאלה:
בוקר אלחדד - פעם אחת באתי אליו ממש שמחה וראו את זה עליי, אז באתי ואמרתי לו "**** אתה לא תאמיני מה קרה!!" ואז הוא אמר לי "תעזבי אותי יש לי חיים." (זה אותו קראש)
בוקר אלחדד - פעם אחת באתי אליו ממש שמחה וראו את זה עליי, אז באתי ואמרתי לו "**** אתה לא תאמיני מה קרה!!" ואז הוא אמר לי "תעזבי אותי יש לי חיים." (זה אותו קראש)
תגובה ראשונה ממש לכו תבינו בנות
ולמה סיפרת לו שהחתולה שלך נאבדה למה שזה יעניין אותו
ולמה סיפרת לו שהחתולה שלך נאבדה למה שזה יעניין אותו
אנונימית
די מזלזל אחותי.
אנונימית
יש לך קראש ירא תחליפי ומהר
שואל השאלה:
הוא אמר לי שאני תמיד יכולה לרשום לו אם קורה משהו קטן^
הוא אמר לי שאני תמיד יכולה לרשום לו אם קורה משהו קטן^
שואל השאלה:
אני מנסה כבר שנה :(
אני מנסה כבר שנה :(
שמנו לב..
אחותי הוא יצא ממש דוחה.
אחותי הוא יצא ממש דוחה.
אנונימית
להחליף קראש!! דחוףף
הבן אדם צרה!
הבן אדם צרה!
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא יכולה לשכוח ממנו :/
זה פשוט בלתי אפשרי.
אבל אני לא יכולה לשכוח ממנו :/
זה פשוט בלתי אפשרי.
אם הוא הצליח אז גם את תצליחי.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית, תשמעי את לא יודעת מה עובר עליי ומה היחסים שלי בינו ולביני... זה מאוד מסובך.
אני לא נואשת ואני לא דוחפת את החיים שלי לאנשים אחרים, זה שאני מרוב יאוש ובכי נזכרתי שאני יכולה לרשום לו (כי הוא אמר לי שאני יכולה בכל רגע) לא אומר שאני נואשת.
אם את לא יודעת מה "הבעיות" שיש לי את לא צריכה לתת תגובות כאלה בזמן שאת לא יודעת כלום.
אני רק צריכה שמענו לי אם זה הגיוני שנעלבתי... וזהו.
וכמובן שיותר קל לענות מאנונימי, אם את כל-כך בטוחה בזה למה את מאנונימי??
אנונימית, תשמעי את לא יודעת מה עובר עליי ומה היחסים שלי בינו ולביני... זה מאוד מסובך.
אני לא נואשת ואני לא דוחפת את החיים שלי לאנשים אחרים, זה שאני מרוב יאוש ובכי נזכרתי שאני יכולה לרשום לו (כי הוא אמר לי שאני יכולה בכל רגע) לא אומר שאני נואשת.
אם את לא יודעת מה "הבעיות" שיש לי את לא צריכה לתת תגובות כאלה בזמן שאת לא יודעת כלום.
אני רק צריכה שמענו לי אם זה הגיוני שנעלבתי... וזהו.
וכמובן שיותר קל לענות מאנונימי, אם את כל-כך בטוחה בזה למה את מאנונימי??
לאיזה אנונימית את מתכוונת?
שתי התגובות בנפרד את יודעת.
שתי התגובות בנפרד את יודעת.
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת, התכוונתי לזאת שקראה לי נואשת
אני יודעת, התכוונתי לזאת שקראה לי נואשת
אה זאת לא אני ביי.
אנונימית
אני מבינה לא בוחרים במי להתאהב אבל אם הוא *באמת כתב את זה* הוא לא שווה אותך.. תתרחקי ותתחברי לילדים שמעריכים אותך (:
שואל השאלה:
הוא באמת כתב את זה.
הוא באמת כתב את זה.
מאמינה לך הכל טוב (: פשוט תתחילי לשכנע את עצמך עם הזמן שאת הרבה יותר ממנו. ורק תזכרי שלא משנה מה לא עונים לבן אדם בזלזול כזה וזה מראה שהוא לא בן אדם שאת צריכה ורוצה להיות בקרבתו
מלא בהצלחה!
מלא בהצלחה!
באותו הנושא: