9 תשובות
לא, הוא אמר לך לא לשטוף אז אל תשטפי
שואל השאלה:
לא נראלי שיש להם בעיה כזאת אם הם נותנים לי להחזיק תינוק בן חודשיים... הוא ישן עכשיו
שואל השאלה:
אני מבינה אבל בעיקרון אני אמורה לעזור לו עם הילדים כי יש גם תינוק אבל בסוף הוא נרדם אז יןצא שבאמת אין לי מה לעשות ולא נעים לי שהם ישלמו לי על זה שטיפה האכלתי את הילדה...
אם הוא אמר לך שלא, אז לא.. גם שלא יתרגלו לזה שאת מנקה וזה שלא יתחילו לדרוש ממך דברים
שואל השאלה:
הוא אמר שכל עוד שהתינוק ישן הוא לא צריך עזרה אז אני אמורה לשבת פה עכשיו עוד חצי שעה בלי לעשות כלום ולקבל על זה כסף? לא נעים לי
תגידי להם שלא אכפת לך שהם יורידו מהכסף בגלל החצי שעה הזאת אם הם יקבלו את זה אז אין בעיה אם לא הרווחת
אל תשטפי ותסתכלי בסרט בטלוויזיה
שואל השאלה:
אני כבר בבית. בהתינוק התעורר והייתי איתו. תודה על התשובות ;)
את רצינית? מי שוטף כלים בביביסיטר? זה ביביסיטר כפרושו ולא עוזרת בית....במיוחד שהוא אמר לך