4 תשובות
זה ממוצע, וכן
זה ממוצע, לא לכל התפקידים אבל כן לרובם לדעתי..
תלוי לאן את מכוונת. למודיעין ומחשבים לא..
מבחינת הדפר ממוצע והתפקידים הבכירים זה בעיקר מ60 אבל מבחינת הקבא זה טוב אם את רוצה נגיד קצונה וזה אז זה מ52 (בעיקרון הכל חוץ מתפקידי ליבה)
בעיקרון אבל כן אפשר להגיע לתפקידים טובים
בעיקרון אבל כן אפשר להגיע לתפקידים טובים
באותו הנושא: