4 תשובות
אפשר
פשוט במחשב יותר נוח ויש שם יותר אופציות...
אני גם תמיד הייתי עושה בטלפון ואז שיגע אותי נגיד צורת ההליכה שלהם אז בדקתי מה יש למחשב להציע וזה הרבה יותר נוח!
אפשר
אתמול תאמת בדקתי
אי אפשר
לא שמעתי על זה
xm1