5 תשובות
xr
אייפון זה חרא בכללי, אבל 8 עדיף מxr.
כולם מתלהבים מxr כאילו אפשר לשמוע כמה זה איכותי ושווה תכסף
כולם מתלהבים מxr כאילו אפשר לשמוע כמה זה איכותי ושווה תכסף
8+ התכוונת?, וxr
אנונימית
xr עדיף את מה שחדש בגלל העידכונים וכל זה
באותו הנושא: