11 תשובות
אין לי אחת מהן (חס וחלילה) אבל אני יכולה להגיד על חברה שלי, היא כל הזמן מקיאה (היא אנורקסית בגלל טבעונות, בקושי אוכלת)
אנונימית
^בגלל היא בקושי אוכלת (היא די קיצונית ולא אוכלת אפילו תחליפים או כל דבר של טבעונים - אם אני זוכרת נכון, קוראים לזה vegan friendly)
לא התכוונתי שיש קשר לטבעונות ואנורקסיה
לא התכוונתי שיש קשר לטבעונות ואנורקסיה
אנונימית
שואל השאלה:
אני התכוונתי למחלה נפשית
אני התכוונתי למחלה נפשית
אנונימית
^^כן זה מרצון, בבית חולים מכריחים אותה (כי אין ברירה, אחרת היא רק תמשיך לרדת במשקל) לאכול בשר, היא לא מסכימה ולא אוכלת כלום, היא כל הזמן עם אינפוזיה ובמעקב
היא די הושפעה מהסרטונים שיד באינטרנט על רצח חיות שעושים בחו"ל וכואב לה לאכול על זה
^אוקי אז לא כל כך הבנתי..
היא די הושפעה מהסרטונים שיד באינטרנט על רצח חיות שעושים בחו"ל וכואב לה לאכול על זה
^אוקי אז לא כל כך הבנתי..
אנונימית
היה לי בולימיה והייתי מקיאה כמעט אחרי כל דבר שאכלתי אבל אם לא הייתי אוכלת אז לא...
שואל השאלה:
הקאת בכוונה או שפשוט יצא לבד?
סליחה על השאלה..
הקאת בכוונה או שפשוט יצא לבד?
סליחה על השאלה..
אנונימית
דחפתי אצבע לגרון
גם אני בולימית ואני מקיאה רק אחרי שאני אוכל
אני מקיאה שאני דוחפת אצבעות
אבל בזמן האחרון אני מקיאה כבר בלי אצבעות אני לוחצת על הבטן ובחילות ישלי בעיקר כשאני לא אוכלת במשך ימים
אבל בזמן האחרון אני מקיאה כבר בלי אצבעות אני לוחצת על הבטן ובחילות ישלי בעיקר כשאני לא אוכלת במשך ימים
כן יש לי גם הפרעות אכילה אז אני מקיאה גם אם לא אכלתי כלום
רק אחרי שאני אוכלת וכי אני דוחפת
באותו הנושא: