10 תשובות
שואל השאלה:
מה זאת אומרת להתאמן איתה כל נשיקה?
והמטרה של זה זה להיות טוב בלהתנשק
אנונימי
שואל השאלה:
מה בובה
אין לי בובה
וזה לא ירגיש אמיתי כי בובה לא זזה
אנונימי
כן, אפשר להתנשק בלי לפתח רגשות, אבל זה די תלוי בבנאדם שאתה והבנאדם שהיא. בכל מקרה, אני לא ממליץ לעשות את זה.
מה הטעם בלהתנשק ללא רגשות?
אנונימית
אממ להתאמן איתה כל נשיקה? אבל אתם צריכים להיות ידידים ממש טובים בשביל זה..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל יש דרך? נגיד להתנשק פעם בהרבה זמן או משהו? לא יודע
אנונימי
לא צריך להתאמן בנשיקה זה בא לבד
#ואניתמידלבד
בתור מישהי שעשתה את זה כמה פעמים התשובה שלי היא לא. גם אם לא תפתחו רגשות או שזה יהיה מכיוון אחד הקשר יפגע
שואל השאלה:
איך הקשר יפגע?
אנונימי
לא