5 תשובות
שיש פזילה בעין אחת
פזילה בעין אחת
יענו שלא רואים טוב בעין אחת
^אנשים אין שום פזילה, העתקתי עכשיו מגוגל קצת ידע קללי...
"עין עצלה היא עין תקינה מבחינה אנטומית אך כושר הראיה לקוי, ואפילו אמצעים אופטיים כמו משקפיים או עדשות מגע אינם משפרים את הראיה או שמשפרים אותה באופן חלקי (חדות ראיה המרבית אינה תקינה)."
"עין עצלה היא עין תקינה מבחינה אנטומית אך כושר הראיה לקוי, ואפילו אמצעים אופטיים כמו משקפיים או עדשות מגע אינם משפרים את הראיה או שמשפרים אותה באופן חלקי (חדות ראיה המרבית אינה תקינה)."
היה לי חברה שהיה לה עין עצלה והעין הזאת באיזשהו שלב תמיד פזלה לה אז יש כאלה שיש להם
באותו הנושא: