התחברות
הרשמה
אמא שלי אומרת שהפכתי להיות רעה ואגואיסטית וזה לא נכון.. איך אני יכולה להוכיח לה שהיא טועה?
21 בספטמבר 2012, 08:16
אמא
תשובה אחת
תתנהגי יפה, תהיי נדיבה, תעזרי לה, תנסי לא לריב עם האחים שלך, תכבדי את מה שהיא אומרת לך וכ'ו..
נ
נשברתי , מצטערת
באותו הנושא:
איך להודיע לצבא שהפכתי לחיילת בודדה?
איך לא להיות אגואיסטית?
אם ראיתי מיסיונר ברחוב, והוא אמר לי משפט תפילה יכול להיות שהפכתי לנוצרי **הוא לא הטביל אותי לנצרות**
אמא שלי אמרה לי שהפכתי להיות נערה בסיכון באינטרנט מה זאת אומרת?
לדעתכם זה יהיה אגואיסטי לעשות דבר כזה?
האם אתם מסכימים שכל פעולה שלנו מקורה במניע אגואיסטי שיהיה לנו טוב?
איך להפסיק להיות אגואיסטית?
איך זה הגיוני שהפכתי ככה להיות חולה מזה?
אם יש ספגטי ושניצל ואמא שלי הכינה הרבה ספגטי אני אצא אגואיסטית אם אגיד שלא בא לי ספגטי כי אכלתי אתמול ואבקש ציפס?
מה אגואיסטי בלהביא ילדים לעולם?
אתם להיות יכולים אומרים לסטיפס עושים סטיפס באנגלית מפני שהעברית שלי להיות לא טובה