14 תשובות
לא
אני אלך יותר מאוחר מהרגיל כי חגגתי את השנה החדשה ומרשים לבוא יותר מאוחר
לא.
כי כל החברים שלי רוסים
ואם אני אבוא אני אהיה לבד
כי אף אחד מהם לא בא כולם חוגגים נובי גוד
אנונימית
כן
כן, יש מתכונת בתנ"ך
מתלבטתת
אל תלכו מה זה כולם הולכים
לא באלי ללכת אבל אתמול (שלישי) לא הלכתי אז אם אני לא אלך היום המורה שלי סתם יחפור לי ואינלי עצבים אליו
אנונימי
לא יש לי חופש מהמכללה