21 תשובות
לפעמים
קורה וזה מעצבן
לפעמים
רוב הפעמים כן
לא בקטע שאני עף על עצמי או משהו
אבל לפעמים אנשים פשוט סתם ככה מסתכלים עליי ולדי הרבה זמן
לא בקטע של לעוף על עצמי באמת.
אבל לפעמים אנשים פשוט סתם ככה מסתכלים עליי ולדי הרבה זמן
לא בקטע של לעוף על עצמי באמת.
קורה שאני מרגיש לפעמים
כן אבל לא כזה אכפת לי
אנונימית
לפעמיים, פעם הרגשתי לא בנוח, היום? פאק איט
לפעמים
קורה. אבל גם אני עושה את זה.. ליטרלי על כל בנאדם שאני רואה חחח
קורא ואני לא ממש אוהבת את זה כי הם מפריעים למרחב האישי שלי וטוב לי בו לבד ועם אנשים קרובים לי ולא עם אנשים זרים ברחוב
ברחוב פחות אבל היום אני ואמא שלי הלכנו לאכול במסעדה במלון ואני ישבתי בספה של השולחן לזןג והיה ממש מאחורי אימי שולחן עם איזה 4 אנשים בקיצור משפחה קטנה. ולא כל כך ראו את הבגדים שלי כאילו ראו שאני עם בגשים אבל לא ראו מה הצבעים והכל והייתה שם ילדה בת גילי אני חושבת ועןד ילדה בערך בת 16/17 לדעתי והילדה בסביבות גילי כל הזמן הסתכלה לי בעיניים ובכללי עליי ומידי פעם אני עליה ומאחוריי לא היה כלום (וידאתי) וכל הזמן דיברתי עם אימי והיא פשוט קצת בהתה בי ומזכירה שלא ראו מה הבגדים שלי חוץ מהג'ינס הקרוע שלי..
אנונימית
וואו כןן!! שונאת את זהה
אנונימית
חשבתי שרק לי זה קורה כאילו מה יצאו לך העיניים באותו רגע
תמיד חחח
כן
סיוט חיי
סיוט חיי
זה קורה לי מלא, פשוט מלא. אני אוהב את זה, זה נותן לי טונות של ביטחון עצמי וזה פשוט כיף שבנות (רובן יפות) מסתכלות עליי. האמת שנהייתי די שחצן בגלל זה חחח
אנונימי
אני דיי בולטת כמעט תמיד... אני לבושה בבגדים שאנשים, כן. תמיד יש מבטים, מכולם, ילדים, מבוגרים, זקנים...
האמת זה אחד הדברים הכי מעניינים שיש, אני אוהבת לראות את התגובות של אנשים, כיוון שחברים שלי כבר רגילים אליי ואל ה''שטויות'' שלי אז הם לא מתרגשים וגם בשבילי זה לא מרגיש כמו משהו מיוחד, אבל כשאני סתם ככה הולכת ברחוב, נוסעת באוטובוס או דברים בסגנון ללא ספק יש הרבה מבטים.
יש אנשים שזה יגרום להם להרגיש חוסר ביטחון, אצלי זה להפך, אני בוחרת להסתכל על זה ככה: 'אני לובשת את מה שאני אוהבת ובכך הופכת להיות מרכז תשומת הלב, זאת אומרת שבכל רגע נתון אני יכולה יכולה לקבל את תשומת הלב אם אני רוצה מהסביבה. אני לא אזכור את אף אחד מהאנשים שנמצא כן כרגע, אבל קיים סיכוי יחסית גדול שהם יזכרו אותי'.
זו הדרך בה אני בוחרת להסתכל על הדברים, אני יודעת שיש אנשים שמבטים כאלה כאלה מפריעים להם וקשה להם להתמודד איתם אבל אני חושבת ששווה לקחת את זה לכיוון החיובי:)
האמת זה אחד הדברים הכי מעניינים שיש, אני אוהבת לראות את התגובות של אנשים, כיוון שחברים שלי כבר רגילים אליי ואל ה''שטויות'' שלי אז הם לא מתרגשים וגם בשבילי זה לא מרגיש כמו משהו מיוחד, אבל כשאני סתם ככה הולכת ברחוב, נוסעת באוטובוס או דברים בסגנון ללא ספק יש הרבה מבטים.
יש אנשים שזה יגרום להם להרגיש חוסר ביטחון, אצלי זה להפך, אני בוחרת להסתכל על זה ככה: 'אני לובשת את מה שאני אוהבת ובכך הופכת להיות מרכז תשומת הלב, זאת אומרת שבכל רגע נתון אני יכולה יכולה לקבל את תשומת הלב אם אני רוצה מהסביבה. אני לא אזכור את אף אחד מהאנשים שנמצא כן כרגע, אבל קיים סיכוי יחסית גדול שהם יזכרו אותי'.
זו הדרך בה אני בוחרת להסתכל על הדברים, אני יודעת שיש אנשים שמבטים כאלה כאלה מפריעים להם וקשה להם להתמודד איתם אבל אני חושבת ששווה לקחת את זה לכיוון החיובי:)
כן....אתם לא מנסים להסתיר את זה.
אני לא בוחן ואם אני כן אז לא מראה את זה בשביל שלא תעוף על עצמה יותר מידי,יש כאלה שזה עולה להם למוח.
אני לא בוחן ואם אני כן אז לא מראה את זה בשביל שלא תעוף על עצמה יותר מידי,יש כאלה שזה עולה להם למוח.
כן ואני לא מבינה למה
זה קורה אבל כולם עושים את זה ,גם אני בוחנת אנשים.
באותו הנושא: