5 תשובות
הכול טוב זה לא הרבה
ומותר לך לאכול הרבה יותר מזה אבל בצורה מסודרת תשלבי עם זה ספורט בעיקר ריצה / הליכה כדי לשרוף שומן ואחרי שתרדי קצת תתחילי לעבור לחדר כושר על מנת לפתח שריר עם תרצי
את רעבה תאכלי את לא רעבה לכי לישון
תשתי מים , תאכלי מסודר ומאוזן
אם את רעבה אז תאכלי מן הסתם
אנונימית
באותו הנושא: