6 תשובות
כן
אנונימי
כן
אנונימי
שואל השאלה:
למה כן?
למה כן?
אנונימית
זה מפחיד אם הפאה תעוף^
אנונימי
כן
אם אני מכיר מישהי היא נחמדה והכל ואז מגלה שהיא קירחת זה יהיה ממש מוזר.. לא בקטע מעליב..
אבל אם אני אדע שיש מישהי שהיא עם פאה ואני אכיר אותה ויהיה לי נחמד איתה אז זה לא משנה שום דבר... כנל אם הייתי חבר שלה לפני.
גם תלוי מה הסיבה לפאה
אבל אם אני אדע שיש מישהי שהיא עם פאה ואני אכיר אותה ויהיה לי נחמד איתה אז זה לא משנה שום דבר... כנל אם הייתי חבר שלה לפני.
גם תלוי מה הסיבה לפאה
באותו הנושא: