7 תשובות
את צודקת אבל את לא חכמה, הרי את גם ככה משלמת על מודעה למה שלא תעזרי לאמא שלך? במיוחד אם התגובה שלה כזאת קיצונית
את לגמרי
שואל השאלה:
זה הקטע שכשאני משלמת על אמא שלי אף אחד לא בא אלי כי היא שמה אותה בגדול עם הלוגו שלה ואותי בסוף בקטן והיא גם רוצה מודעה גדולה אז זה יקר יותר.
אז למה לי??
זה הקטע שכשאני משלמת על אמא שלי אף אחד לא בא אלי כי היא שמה אותה בגדול עם הלוגו שלה ואותי בסוף בקטן והיא גם רוצה מודעה גדולה אז זה יקר יותר.
אז למה לי??
אנונימית
שואל השאלה:
הקשר שלי איתה גם ככה חרא עכשיו היא חסמה אותי וחסמתי אותה גם
הקשר שלי איתה גם ככה חרא עכשיו היא חסמה אותי וחסמתי אותה גם
אנונימית
את ללא ספק
את לחלוטין
באותו הנושא: