4 תשובות
שואל השאלה:
אה לא כתבתי למה
פשוט טיפה נמאס לי מהבית ספר שלי באלי קצת הפסקה וגם ככה מתחילת שנה לא למדתי ולא אכפת לי מזה
אנונימית
היה לך 8 ימים בשביל זה.
אם אין לך משהי חשוב אז לכי על זה
עדיף היה לעשות את זה בחופש :/
תכף נגמרת המחצית, אני במקומך הייתי משתדלת שיהיו לי פחות חיסורים ודוחה את זה ליום אחר.