4 תשובות
שואל השאלה:
אה לא כתבתי למה
פשוט טיפה נמאס לי מהבית ספר שלי באלי קצת הפסקה וגם ככה מתחילת שנה לא למדתי ולא אכפת לי מזה
אה לא כתבתי למה
פשוט טיפה נמאס לי מהבית ספר שלי באלי קצת הפסקה וגם ככה מתחילת שנה לא למדתי ולא אכפת לי מזה
אנונימית
היה לך 8 ימים בשביל זה.
אם אין לך משהי חשוב אז לכי על זה
עדיף היה לעשות את זה בחופש :/
תכף נגמרת המחצית, אני במקומך הייתי משתדלת שיהיו לי פחות חיסורים ודוחה את זה ליום אחר.
תכף נגמרת המחצית, אני במקומך הייתי משתדלת שיהיו לי פחות חיסורים ודוחה את זה ליום אחר.
באותו הנושא: