7 תשובות
מקש ימני בעכבר על הרקע של השולחן עבודה,
"הגדרות תצוגה" - רזולוציית תגובה

ותגדירי את מה שכתוב לידו מומלץ או 1920x1080 (הכי השכיח)
אנונימי
שואל השאלה:
ניסיתי ואז זה עושה לי לשמור שינויין או לא לשמור ואני עושה לשמור שיניים וזה סוגר לי את כל החלון ולא משנה כלום
אנונימית
הכוונה בדפדפן? או המחשב עצמו?
אם בדפדפן אז פשוט
ctrl + שווה
תעשי השאר שינויים ואחרי זה תעשי הפעלה מחדש למחשב, זה אמור לפתור את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אין לא עובד נשאר אותו מסך קטן
אנונימית
שואל השאלה:
יא תודה תודה תודה על הסרטון^
אנונימית
באותו הנושא: