7 תשובות
מקש ימני בעכבר על הרקע של השולחן עבודה,
"הגדרות תצוגה" - רזולוציית תגובה
ותגדירי את מה שכתוב לידו מומלץ או 1920x1080 (הכי השכיח)
"הגדרות תצוגה" - רזולוציית תגובה
ותגדירי את מה שכתוב לידו מומלץ או 1920x1080 (הכי השכיח)
אנונימי
שואל השאלה:
ניסיתי ואז זה עושה לי לשמור שינויין או לא לשמור ואני עושה לשמור שיניים וזה סוגר לי את כל החלון ולא משנה כלום
ניסיתי ואז זה עושה לי לשמור שינויין או לא לשמור ואני עושה לשמור שיניים וזה סוגר לי את כל החלון ולא משנה כלום
אנונימית
הכוונה בדפדפן? או המחשב עצמו?
אם בדפדפן אז פשוט
ctrl + שווה
אם בדפדפן אז פשוט
ctrl + שווה
תעשי השאר שינויים ואחרי זה תעשי הפעלה מחדש למחשב, זה אמור לפתור את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אין לא עובד נשאר אותו מסך קטן
אין לא עובד נשאר אותו מסך קטן
אנונימית
/
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
יא תודה תודה תודה על הסרטון^
יא תודה תודה תודה על הסרטון^
אנונימית
באותו הנושא: