4 תשובות
חבר שלי בתחילת הקשר שלנו היה אובססיבי ברמה שלא ראיתי עוד
גם בנים יכולים להיות ככה.. זה נורא תלוי, חוץ מזה שבנים מתפתחים לאט ושאט כבר בשלב של לחשוב על מישהו כל היום חלקם עוד לא הגיעו לזה❤
אני מאמינה שגם בנים אובססיבים לגבי בנות כמו שהם מדברים עלינו במסיבות פיגמות שלהם ;) אבל אני מבינה אותך זה באמת מוזר לחשוב על זה לי קל כי חברים שלי אובססיבים לגבי כל מיני בנית אז כנראה זאת הסיבה שקל לי לחשוב על זה. סליחה על החפירה
וגם לגבי בנים אחרים...
וגם לגבי בנים אחרים...
אובססיה יכולה להיות לכל אחד. זה לא משנה אם זה גבר או אישה...
יש המון בנים שהם אובססיביים, וזה מאוד הגיוני.
יש המון בנים שהם אובססיביים, וזה מאוד הגיוני.
באותו הנושא: