8 תשובות
מאוד הגיוני. מוזיקה אף פעם לא מתיישנת.
וחוץ מזה קווין היא סופר פופולרית אז אני בספק שאת הנערה היחידה שאוהבת אותם.
כן ברור זאת הלהקה האהובה עלי.
יש לא מעט נערים בימינו שאוהבים את הלהקות האלו.
חברה טובה שלי מעריצה שלהם כבר מלא זמן, היא אפילו הייתה בהופעה שלהם ברוסיה ופגשה אותם(!!), אז כן, לגיטימי חח.
שואל השאלה:
מה עצבן אותך כל כך שבגלל הסרט עוד אנשים אוהבים אותם? זה לא משהו טוב? לא הבנתי
הם לא היו להקה בתקופה שאני חייתי בה לפחות לא בתקופה ששמעתי שירים שהם לא רינת ויויו (אם אתה מבין למה אני מתכוונת)
אבל כן הכרתי חלק שירים או קטעי שירים שלהם שהם פשוט מוכרים אבל לא ידעתי על הלהקה הזאת שום דבר ושיש להקה כזאת
ואז חברים שלי לקחו אותי לסרט ופשוט נהנתי בו בטירוף וחזרתי הביתה ורציתי לבדוק קצת שירים שלהם, ומה שנשאר לי מהסרט זה בעיקר השירים והמוזיקה שלהם ופחות מה שרה לכל אחד בחייו אני זוכרת קצת פרטים אבל זה ממש לא מה שלקחתי מהסרט, פשוט בזכות הסרט נחשפתי לשירים שלהם
מה הבעיה בזה? באמת שאני לא מבינה מה מרגיז פה אבל בסדר
אנונימית
מה הבעיה בזה?
אני דווקא חושבת שזה מעולה שהכירו לנוער של היום מוזיקה אמיתית דרך סרט.
אין קשר ללהקה ישנה
מה שמשחק תפקיד נטו זו המוזיקה שהם ייצרו (מבריקה)
ולכן ברגע שהשירים תפסו אותך אז התאהבת
ומכאן טבעי שתרצי לשמוע עוד חומרים שלהם
במוזיקה אין חוקים ולכן אם משהו מרגש אותך אז זה זה !
כן!