תשובה אחת
זה פשוט לקבל כומתה עם פזם
קטע של הערכה וחיבה
אני כשהתשחררתי (לא מפקדת סתם חיילת רגילה) הענקתי את הכומתה שלי לידיד כי מגיע לו