3 תשובות
25 מעלות. זה טמפרטורה שמתאימה לחדר.. ככה כולם שמים, פחות מזה זה לוקח הרבה חשמל ויקר, וגם מצנן יותר ומקפיא..
אז על פי דעתי שים 25 ( (:
מקווה זעקתי, שנה טובה (:
52 ונושמים דרך הא, תזכור פיי הו
אנונימי
24