4 תשובות
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
בפעם הראשונה הוא אמר את זה כי הוא הגיע עד נינוה כדי להגיד להם שהיא הולכת להיהרס ובסוף אלוהים לא הרס אותה
בפעם השנייה הוא הצטער שהקיקיון שנתן לו צל מת
בפעם השנייה הוא הצטער שהקיקיון שנתן לו צל מת
פעם ראשונה עשה זאת מתוך קנאות לאמת ובפעם השנייה מתוך מצוקה גופנית בשל חום השמש
אנונימית
אם אני זוכרת נכון בפעם הראשונה הוא אומר את זה כי הוא לא רצה לנבא על הגויים
אנונימית
באותו הנושא: