10 תשובות
נראלי כל הגאלקסים
גלאקסי a20 מדהים.
גלקסי a70
פוקופון, אומנם שיומי, אבל טלפון ב1200/1300 שקל עם שתי מצלמות, מהיר, זול והוא לא אייפון או משהו אבל הוא לגמרי מרגיש כמו טלפון ב2500
גלאקסי a8+ הוא לא יקר והוא מעולה! יש חי אותו כבר שנה
אני אישית משתמשת בשיאומי כי זה זול ואני לא מחפשת משהו קבוע כרגע
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!!
אנונימית
גרסת ה a
וכן ה a8+ אמא שלי מרוצה ממנו
oneplus 7t
אייפון שש