התחברות
הרשמה
אם אני אשתה בקבוק בירה יהיה לי הנגאובר מחר ?
30 בדצמבר 2019, 01:15
בירה
אלכוהול
שתייה
הנגאובר
4 תשובות
לא זה ממש כלום
❤
❤baby girl
לא
S
Sonder
תלוי למה את רגילה
P
Prison mike
לא
0
001101011
באותו הנושא:
זה יהיה מוזר אם אני אשתה בירה לבד בבית?
אם אני אשתה בקבוק בירה שלם 4 כוהל אני אשתכר?
אם אני אשתה בקבוק בירה/בריזר זה יעשה לי משהו מבחינה של להיות שיכורה? (פעם ראשונה שאני אשתה)
מה יקרה אם אני אשתה שלוק מבירה?
אם אני אשתה בירה עם הרבה מים כי זה מגעיל
אם אני אשתה בקבוק בירה יוכלו להריח ממני או לשים לזה לב אחרי שעה בערך?
מה יקרה אם אני אשתה בירה? (בת 14)
יהיה לי ריח אלכוהול מ3 בקבוקי בירה?
לפני כמה ימים שתיתי בפעם הרא'ונה בקבוק בירה ועכשיו אני הולכת לשתות בקבוק שמפניה 10.5%.
אם שותים יותר מבקבוק בירה אחד נניח שני בקבוקים זה משכר?
אם אני אשתה בירה בקבוק שלם, יוכלו להריח את זה ממני אחרי בערך שעה שעתיים?